Klopt, als jij een een dergelijke uitzichtloze situatie zat en je had al je opties geprobeerd dan zou ik je ook nooit tegenhouden, dat recht heb ik niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen. Jij weet niet wat ik al dan niet heb meegemaakt.
Wat is daar zo'n vreemde vraag aan? Ik weet niet in welke mate jij er onder leed, maar als ik b.v. 24 uur per dag pijn had en niet eens kon lopen en er was totaal geen uitzicht op verbetering dan weet ik niet of ik nog wel 40 jaar wilde leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bedoelt of ik serieus om euthanasie heb gevraagd bij de doktert?![]()
![]()
.
Dat is toch een heel ander geval? Zij boden haar een optie aan om een normaal leven te lijden, haar situatie was niet al te best maar zeker niet uitzichtloos. Verder kon ze waarschijnlijk nog wel gewoon communiceren met vriendinnetjes en d'r ouders b.v.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik niet.
mensen zijn zo veranderlijk als het weer, zie bijvoorbeeld Brits meisje wil dood. Of toch niet?
tuurlijk, onder bepaalde omstandigheden en héél goed overwogen wel,m dat recht zou je mensen niet af mogen nemen.
Ik heb gisterenavond een stukje interview met vader en zus gezien op tv en ik had het idee dat dit, en de publiekmaking van zijn brief (die hij zelf plaatste), een -misschien wel loze- waarschuwing is aan anderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef Kreator het volgende:
Toch vraag ik me af wat dit nou een bijzonder verhaal maakt.
\quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:14 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Ik heb al veel reacties gehoord en gelezen van mensen die nu toch weer even gaan nadenken over het volume op feesten/concerten, vuurwerk en koptelefoons.
Toch is het raar. Ik lees op Wiki dat er een zogenaamde TRT-therapie bestaat, waarmee zeer goede resultaten worden behaald voor beide aandoeningen. Maar daar hoor ik 'm niet over. Verder leed hij aan Hyperacusis, maar liep hij toch steeds met oordoppen in, terwijl dat juist wordt afgeraden bij deze aandoening. Heeft deze jongen wel deugdelijk medisch advies gekregen, vraag je je dan af.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is daar zo'n vreemde vraag aan? Ik weet niet in welke mate jij er onder leed, maar als ik b.v. 24 uur per dag pijn had en niet eens kon lopen en er was totaal geen uitzicht op verbetering dan weet ik niet of ik nog wel 40 jaar wilde leven.
Ik ben het wel met je eens hoor, maar eigenlijk is het natuurlijk wel een beetje raar dat iedereen oordoppen in 'moet' bij een concert omdat het anders veel te hard is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Indrukwekkend verhaal.
[..]
\
Mag hopen dat dit niet resulteert in geluidsgrenzen op feesten/concerten vuurwerk en koptelefoons.
Mensen moeten gewoon voor zichzelf leren zorgen.
Ik heb al oordoppen aangeschaft na 1 festival omdat ik 1 dag een piepje in mijn oren had.
Dat sommige mensen dat nou willen uitstellen tot ze half doof zijn
Ligt er een beetje aan. Soms heb je openluchtconcerten waar je helemaal achteraan ook nog wat wilt horen, dus dan is het niet onlogisch dat ze de knop wat verder naar rechts draaien.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor, maar eigenlijk is het natuurlijk wel een beetje raar dat iedereen oordoppen in 'moet' bij een concert omdat het anders veel te hard is?
Ja klopt, in sommige kroegen kan het ook echt hinderlijk zijn. Terwijl je in een kroeg naar mijn mening gewoon normaal moet kunnen praten (het is geen disco). Maarja is allemaal op te lossen door gewoon weg te gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Maar er wordt idd wel vaak te hard gespeeld. Ik was pas op een bruiloft en ik dacht dat er bloed uit m'n oor zou gaan druipen als ik niet snel naar buiten zou vluchten. Dat heb ik dus maar gedaan. Het was belachelijk hard, daar hebben ook wel wat mensen een piep opgelopen denk ik.
Nee want zelfs dan kun je het "geluid" nog "horen". Want het wordt door je hersenen gemaakt niet door je oren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:51 schreef Remake het volgende:
En de doktoren konden hem ook niet doof maken ofzo...
Dat is inderdaad ergerlijk. Sommige eetcafés doen dat ook. Ben je nog fijn aan het natafelen met koffie en een goed gesprek, knallen ze opeens de stereo op 10. Dan verandert de kroeg plotsklaps in een inferno waar je weg moet vluchten. Raar beleid.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja klopt, in sommige kroegen kan het ook echt hinderlijk zijn. Terwijl je in een kroeg naar mijn mening gewoon normaal moet kunnen praten (het is geen disco). Maarja is allemaal op te lossen door gewoon weg te gaan.
Ja, cool he? Nu nog nieuwer!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:20 schreef isogram het volgende:
* isogram vindt het wel frappant dat uitgerekend iemand met de naam vogeltjesdans last heeft van gepiep in zijn oren...
omg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:41 schreef Mirjam het volgende:
nee, of je hebt geinformeerd naar de mogelijkheden, da's wat anders
Hij zal toch wel niet voor niets zelfmoord hebben gepleegd, het zal dan waarschijnlijk erger zijn geweest dan bijvoorbeeld rugpijn. Tuurlijk, rugpijn is ook erg naar, maar je hoort niet dat mensen er zelfmoord door plegen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
whut?
vanwege een piep in z'n oor
dat is zóó subjectief, denk het niet.
ik heb de hele dag ontzettende rugpijn, dan kom ik toch ook niet in aanmerking voor euthanasie
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat iedereen die het weloverwogen besluit maakt dat ze het wel gezien hebben er voor in aanmerking zou moeten kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |