SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:37 schreef bas-beest het volgende:
Tja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Invulflits.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:36 schreef Zipportal het volgende:
Flitskasten die flitsen terwijl het klaar overdag is.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:43 schreef DaanA het volgende:
Richtgetal 50 bij 100 ISO, instelling op 800 ISO, dus richtgetal wordt 141, diafragma van 2.8, afstand 80 meter, kun je met je flits precies de invulflits geven die je nodig hebt om die lelijke schaduw op het gezicht van de popster een beetje uit te lichten.
Ik zet 'm gewoon uit. Hoge ISO en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:44 schreef Ritmo het volgende:![]()
Herkenbaar. Van die mensen die de flits aanzetten ipv 'automatisch' of gewoon uit.
Daar heb ik nu nooit last van...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:02 schreef pumpkineater het volgende:
Of als je in het donker inhaalt en opeens een flits, denk je kankerzooi dat kost weer! Maar bij nadere inspectie zijn het een stel mongolen die in de auto foto's zitten te maken met flits!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |