quote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Hetiszover het volgende:
Dat zijn de mainstream artiesten.
Artiesten die underground gaan hebben het een stuk lastiger.
Die komt men met name tegen in de metalscene.
Die doen het ook niet voor het geldquote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Hetiszover het volgende:
Hoezo, hij zegt toch nergens dat hij MTV Cribs heeft?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Florian_ het volgende:
Het jaar 2000 belde, ze wilt haar tv programma terug.
En waarom niet.. wat is daar slecht aan?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:38 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Als ze maar de kans krijgen..
98% gaat voor geld, als de mogelijkheden er liggen.
Iedereen weet dat je in de metal niet veel geld verdiend en fans je vooral willen zien touren. Daar kiezen die artiesten zelf voor.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:38 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Nogal triest wat mij betreft, ik vind bands en artiesten die nog niet zo bekend zijn vaak een grotere charme hebben vanwege een trouwe fanbase en vaak hebben de artiesten dan ook meer contact met hun fans.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:38 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Waar en wanneer zeg ik dat het slecht isquote:Op maandag 20 juli 2009 23:39 schreef Heathen. het volgende:
[..]
En waarom niet.. wat is daar slecht aan?
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:41 schreef Rosbief het volgende:
En dat zijn dan nog fopartiesten, kun je nagaan hoe warmpjes Bassie & Adriaan er bijzitten.
Tijdens je werkzaamheden? Boefje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:12 schreef vosss het volgende:
Ik zag afgelopen weekend bij Cribs het huis van 50cent en heb daarna puur voor mijn eigen genoegdoening al zijn cd's gedownload en vervolgens direct verwijderd.
En dat ongeveer 30 keer achter elkaar.
Juist niet, zonder downloads zouden er een hele hoop bands en artiesten nooit ontdekt zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Hetiszover het volgende:
Spellen en software zou ik nou juist wel sneller legaal kopen, programmeurs hebben immers geen wereld tournees om hun geld mee binnen te harken. En op een paar uitzonderingen na verkoopt game merchandising ook niet bijster goed. Software bouwers zijn de enige groep die hun geld volledig van de verkoop van hun product moeten hebben (op MMO bouwerts na).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:28 schreef nattermann het volgende:
Mijn broertje is ook een moraalridder:
Broertje: ik ga GTA 4 kopen voor op de PC!!
Nattermann: kopendownload gewoon, stumpert
Broertje: nee jong! dat is net zoals met CD's, dan krijgen de artiesten geen geld![]()
Nattermann: geld betalen voor iets wat ook gratis te krijgen is![]()
![]()
![]()
Grappig dat de mainstream artiesten wel het meeste zeikenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Hetiszover het volgende:
Raap me op.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Hetiszover het volgende:
Dan natuurlijk ook niet zeuren als er later games geschrapt worden, ultiem slecht in elkaar steken, omdat er niet genoeg geld is verdiend om het wél een goed product te maken... of er allerlei crap als securom in zetten omdat het zoveel gekopieerd wordt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:28 schreef nattermann het volgende:
Mijn broertje is ook een moraalridder:
Broertje: ik ga GTA 4 kopen voor op de PC!!
Nattermann: kopendownload gewoon, stumpert
Broertje: nee jong! dat is net zoals met CD's, dan krijgen de artiesten geen geld![]()
Nattermann: geld betalen voor iets wat ook gratis te krijgen is![]()
![]()
![]()
Ja, oa die ja. Zo'n groot huis.... Waanzinnig. Zelfs een golfkar nodig om je tuin te overbruggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:12 schreef vosss het volgende:
Ik zag afgelopen weekend bij Cribs het huis van 50cent en heb daarna puur voor mijn eigen genoegdoening al zijn cd's gedownload en vervolgens direct verwijderd.
Wel goed denk ik. Allemaal up iig. Ik rij er zo heen, want ik moet nog meer doen wat niet op afstand kanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tijdens je werkzaamheden? Boefje!
Hoe zit het met de servers?![]()
Ik niet, heb vroeger al teveel geld gestoken in Nintendo (cassettes van 180 gulden). Lekker alles van de internets rippen nu, betaal niet voor niets voor een snelle verbinding. En daarnaast zal het ook niet van die ene aankoop van mij afhangen of een ontwikkelaar failliet gaat of niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:20 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Spellen en software zou ik nou juist wel sneller legaal kopen, programmeurs hebben immers geen wereld tournees om hun geld mee binnen te harken. En op een paar uitzonderingen na verkoopt game merchandising ook niet bijster goed. Software bouwers zijn de enige groep die hun geld volledig van de verkoop van hun product moeten hebben (op MMO bouwerts na).
180 gulden he, en ja die waren er wel degelijk voor de SNES.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:13 schreef Heathen. het volgende:
Cassettes van 180? Waar haalde je die vandaan|? Hoogste die ik zag was rond de 90
stabi21 (13 uur geleden)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
Alleen jij bent niet de enige persoon die dat denkt...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik niet, heb vroeger al teveel geld gestoken in Nintendo (cassettes van 180 gulden). Lekker alles van de internets rippen nu, betaal niet voor niets voor een snelle verbinding. En daarnaast zal het ook niet van die ene aankoop van mij afhangen of een ontwikkelaar failliet gaat of niet.
Zo kan je het stelen van een auto ook wel goed praten. Het gaat om het principe natuurlijk. Ik download ook wel games hoor, maar ik heb meer gekochte games staan dan gekochte CD's.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:10 schreef Rosbief het volgende:
En daarnaast zal het ook niet van die ene aankoop van mij afhangen of een ontwikkelaar failliet gaat of niet.
Kun je nagaan. Als downloaden niet bestond had je al die albums eerst moeten kopen om ze te kunnen vernietigen. Door mensen als jij moet die arme Fifty nu een tweedehands vliegtuig en boot kopen in plaats van nieuwe. Da's toch zielig?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:12 schreef vosss het volgende:
Geld maakt niet gelukkig is altijd zo'n gare opmerking. Arme mensen die jaloers zijn zeggen dat maar om zichzelf een beetje gerust te stellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, oa die ja. Zo'n groot huis.... Waanzinnig. Zelfs een golfkar nodig om je tuin te overbruggen.
Maarja, zoals elders al gezegd: zijn dat soort mensen wel gelukkig?
Ja precies, ik denk dat ik zonder downloaden minder cd's zou kopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:03 schreef Nikmans het volgende:
Je moest eens weten hoeveel artiesten ik zonder internet niet eens zou kennenEn die verdienen nu weer als ik ze live ga zien
Internet
Downloaden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |