quote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Hetiszover het volgende:
Dat zijn de mainstream artiesten.
Artiesten die underground gaan hebben het een stuk lastiger.
Die komt men met name tegen in de metalscene.
Die doen het ook niet voor het geldquote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Hetiszover het volgende:
Dat zijn de mainstream artiesten.
Artiesten die underground gaan hebben het een stuk lastiger.
Die komt men met name tegen in de metalscene.
Hoezo, hij zegt toch nergens dat hij MTV Cribs heeft?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Florian_ het volgende:
Het jaar 2000 belde, ze wilt haar tv programma terug.
En waarom niet.. wat is daar slecht aan?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:38 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Als ze maar de kans krijgen..
98% gaat voor geld, als de mogelijkheden er liggen.
Iedereen weet dat je in de metal niet veel geld verdiend en fans je vooral willen zien touren. Daar kiezen die artiesten zelf voor.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:38 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Nogal triest wat mij betreft, ik vind bands en artiesten die nog niet zo bekend zijn vaak een grotere charme hebben vanwege een trouwe fanbase en vaak hebben de artiesten dan ook meer contact met hun fans.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:38 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Waar en wanneer zeg ik dat het slecht isquote:Op maandag 20 juli 2009 23:39 schreef Heathen. het volgende:
[..]
En waarom niet.. wat is daar slecht aan?
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:41 schreef Rosbief het volgende:
En dat zijn dan nog fopartiesten, kun je nagaan hoe warmpjes Bassie & Adriaan er bijzitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |