abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71162164
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuw huis, nu betaal ik graag niet te veel, en zijn er op het moment gelukkig veel mensen de hun huis worden uitgezet omdat ze te veel boven hun stand hebben geleefd of pech hebben gehad. daardoor zijn er erg veel gedwongen verkopen.
ik ben eingelijk op zoek naar websites die dit soort verkopen aanbieden, vaak zie ik in de krant of op funda staan dat dit via het internet gaat, ik kan alleen de websites niet vinden, is er zoiets als een funda maar dan voor gewongen verkopen. of weet iemand waar deze veilingen op internet zijn voor mensen die hun huis zijn uitgezet?

op funda staan ook veel huizen die steeds goedkoper worden maar ik ben eigenlijk echt op zoek naar mensen die wel moeten verkopen en daardoor genoegen moeten nemen met een zeer lage prijs.
pi_71162250
daqt is toch niet voor het gewone volk? ik dacht dat alleen maar makelaars e.d. dat mochten doen.
pi_71162388
Dat is alleen voor professionals dacht ik
pi_71162698
In Amsterdam mag je ook als particulier bieden. Alleen de verhalen over intimiderende handelaren die met elkaar onder één hoedje spelen (ze gunnen elkaar omstebeurt een pandje) zijn niet van de lucht. Kan ook een broodje aap zijn, natuurlijk
Verder is het niet voor niks goedkoop. Garantie o.i.d. kan je gerust vergeten. What you see is what you get. en wat je niet ziet ook
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:32:45 #5
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_71168342
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:03 schreef F04 het volgende:
Dat is alleen voor professionals dacht ik

Dat proberen de handelaren dus inderdaad, om particulieren er buiten te houden. Intimiderend gedrag is niets bijzonders helaas.

Veilingnotaris.nl is een zo;'n site. De verkoopprijs is vaak ook online terug te vinden.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_71169745
quote:
Alleen de verhalen over intimiderende handelaren die met elkaar onder één hoedje spelen (ze gunnen elkaar omstebeurt een pandje) zijn niet van de lucht. Kan ook een broodje aap zijn, natuurlijk
Is echt een broodje aap verhaal!!!!!!

Kijk eens op : http://www.mva-makelaars.nl/veilingx/

pi_71170014
Je kunt goed op een veiling kopen hoor, het enige probleem is dat je geen enkele vorm van garantie krijgt. De verkoper is dus niet meer aansprakelijk voor verborgen gebreken enz.
Ik zou het voor een particulier zonder ervaring dan ook niet aanraden....
pi_71170088
En hou er ff rekening mee dat je gelijk een bankgarantie op tafel moet leggen en dat je binnen een paar dagen het hele bedrag op tafel moet leggen.
Is afhankelijk van de voorwaarden, maar 9 van de 10 keer binnen 7 dagen.
An dat is nou best lastig als je nog een hypotheek op het huis nodig hebt.

Als je op een veiling wil kopen, is het het makkelijkst als je gewoon genoeg centjes in de pocket hebt.
pi_71210883
Bedoel je zo'n huis wat op de veiling staat?
Tjha, kan je doen, maar zoals als eerder vermeld is moet je meteen een bankgarantie op tafel leggen.
Bovendien moet je bij zo'n huis vaak verschrikkelijk veel verbouwen aangezien zo'n beetje alles leeg is gehaald. Mijn buurmeisje had dat in elk geval.
pi_71210942
quote:
Op maandag 20 juli 2009 21:56 schreef LePetitColonel het volgende:
en zijn er op het moment gelukkig veel mensen de hun huis worden uitgezet omdat ze te veel boven hun stand hebben geleefd of pech hebben gehad. daardoor zijn er erg veel gedwongen verkopen.
'Gelukkig' wel ja.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:20:55 #11
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_71214381
Gewoon blijven shoppen op funda.

Veel rondkijken en vergelijken. Ook bij zo'n veiling geld dat als je weinig vergelijkt je niet de juiste waarde kunt inschatten voor een woning. Vaak zijn er andere redenen dat een woning zo goedkoop is dan de betalingsachterstand van de eigenaar.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:42:34 #12
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_71215128
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 07:23 schreef chocoboy het volgende:

[..]

Is echt een broodje aap verhaal!!!!!!

Kijk eens op : http://www.mva-makelaars.nl/veilingx/

Geen broodje aap. Althans, paar jaar terug niet. Van vrienden werd het huis executoriaal verkocht en toen ie op de veiling kwam kijken werd ie dus echt redelijk intimiderend aangesproken op wat ie kwam doen...

Dat was in Rotterdam trouwens, maar het kan zijn dat het verschilt per regio natuurlijk verschilt.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_71216775
In Amsterdam staat de deur gewoon open, ben je welkom en hem ik nog geen enkele vervelende ervaring gehad als particulier
pi_71235642
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 08:19 schreef chocoboy het volgende:
En hou er ff rekening mee dat je gelijk een bankgarantie op tafel moet leggen en dat je binnen een paar dagen het hele bedrag op tafel moet leggen.
Is afhankelijk van de voorwaarden, maar 9 van de 10 keer binnen 7 dagen.
An dat is nou best lastig als je nog een hypotheek op het huis nodig hebt.

Als je op een veiling wil kopen, is het het makkelijkst als je gewoon genoeg centjes in de pocket hebt.
Betalingstermijn is meestal 6 weken en doorgaans moet je binnen 3 dagen de bankgarantie of waarborgsom klaar hebben liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')