Ze sluiten complete wegen af voor deze nonsens.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:10 schreef Hetiszover het volgende:
Op welke manier heb jij er last van?
Ja en de volgende keer sta jij ergens op de kermis en dan loopt er een buurtbewoner te zeiken dat hij niet fatsoenlijk naar huis kan omdat het plein hebben afgesloten. Die ene week per jaar, kom nou toch. Who gives a shit.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:13 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ze sluiten complete wegen af voor deze nonsens.
Sommige mensen moeten werken in dit land.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:13 schreef TNA het volgende:
En zij vinden jou zielig omdat je de hele dag achter je pc'tje hangt. Kortom, who gives a shit.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef B.E.D het volgende:
Uitslovers met een petje op, heuptasje omen een rugzakje om.
En dat van onze belastingcenten
Ongetraind mee doen, met andere woorden mensen die denken "ik doe het wel even' zonder te hebben voorbereid. Kijk dat is Faalquote:Op maandag 20 juli 2009 21:16 schreef Loohcs het volgende:
En al die uitvallers al na 1 dag....hoe doe je dat, geblesseerd raken bij wandelen?
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Mensen die dat doen hebben iets gepresteerd.
Vertel eens... wat wordt er van jouw belastingcenten betaald?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef B.E.D het volgende:
Uitslovers met een petje op, heuptasje omen een rugzakje om.
En dat van onze belastingcenten
Doen die wandelaars ook. Dan denk ik, hey, blijf dan lekker op de bank zitten.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:21 schreef Druktemaker het volgende:
Dit is weer klagen om het klagen, beetje jammer.
Ja zie je het voor je.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:23 schreef PanPan het volgende:
Wandelaars van 4 dagen?
40 is voor vrouwen en mietjesquote:Op maandag 20 juli 2009 21:31 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja zie je het voor je.
Mensen die midden in de nacht opstaan, om vervolgens 40 50 (voor de échten) te lopen
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doen die wandelaars ook. Dan denk ik, hey, blijf dan lekker op de bank zitten.
Joa, tis zo zwoar hè. Bloaren man, BLOAREN OP MIEN HAK ENZOW. MAN MAN MAN, ECHT, NA 100 METER HAD IK AL ZOIETS VAN: MAN MAN MAN, ZWOAR HEY.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |