Klacht 1Hallo,
Ik liep vandaag dus door de stad...
Achter een dik vet apenwijfje met een jonge. Het is poepiedruk en iedereen loopt een beetje door. Omdat het druk is loop je vlak achter iemand en neem je dus die gene z'n tempo aan anders knal je d'r bovenop. Maargoed, ik loop dus achter die negerin en ineens treft ze aan de linkerkant een ander mokkel wat dus in tegengestelde richting loopt.
Ene zwangere hoertje tegen de ander:"Latoya mi dushi, wat heb ik jou lang niet geziieeeeen, nooooo?"
Direct staat het apenwijfje stil met de kinderwagen en ik knal dus bijna tegen d'r op. Met m'n 1.80m kan ik niet op tegen die machtige bavianenreet van d'r. Vervolgens gaat ze een half uur staan beppen maar het andere tienermoedertje en moet iedereen om haar heenlopen omdat het zo druk is en ze de halve straat met z'n tweeën bezetten.
![]()
Klacht2Mowgli's
Wannabee mooiboy's die op apen lijken
![]()
http://moroccanmalehotties.hyves.nl/ik kwam op deze site via een marokkaans sletje
De ene helft van de Marokkaanse bevolking in nederland heeft een opgeschoren nazikapsel maar als ze zich in groepjes van 5 bevinden loopt er vaak 1tje bij die denkt dat hij don juan is, in realiteit lijkt hij op een apenjongetje.
Marokkanen hebben vaak een enorme neus en lang haar siert ze voor geen meter, dan beter een opgeschoren gabberkapsel.