quote:Op maandag 20 juli 2009 20:48 schreef Jarno het volgende:
Sommige wijven maken het er ook wel naar he.
omgquote:
quote:
vanaf hier nam ik deze OP al niet meer serieusquote:Op maandag 20 juli 2009 20:48 schreef MaxC het volgende:
The Scientist van Coldplay is het mooiste liedje ooit gemaakt!![]()
Haha, wat slecht.quote:
...tot zo ver de ongefundeerde mening van de faler boven mijquote:Op maandag 20 juli 2009 21:15 schreef Sam_Raimi het volgende:
ALLES van Colplay wordt beter als je er iets aan veranderd.
gare softrock van die lamers.....
Same here, + coldplayquote:Op maandag 20 juli 2009 20:50 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had een spannendere topic verwacht bij deze TT
Goeiequote:Op maandag 20 juli 2009 20:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Doe dat nummer ook maar op mijn begrafenis, zolang als ik het tijdens mijn leven maar niet hoef te horen.
Mijn god ga je schamen, hardstyle......das gvd hardcore jah die muziekstijl die er voor heeft gezorgd dat hardstyle uberhaupt bestaat. En ja dit is ene goeie remixquote:Op maandag 20 juli 2009 20:54 schreef afcajos het volgende:
Het origineel is inderdaad mooi, maar als ik in een club sta kan ik zeker goed los gaan op deze hardstyle cover.
Dit nummer wordt toch niet serieus uitgebracht, of wel?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Tja dat krijg je als artiesten maximaal willen cashen aan hun nummers.
hadden ze dat met origineel ook maar niet gedaanquote:Op maandag 20 juli 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit nummer wordt toch niet serieus uitgebracht, of wel?
Ik heb geen idee, luister niet naar dat soort muziek. Maar als TS het gemixte nummer op een officieel radiostation heeft gehoord heeft Coldplay zelf de rechten van het nummer verkocht.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit nummer wordt toch niet serieus uitgebracht, of wel?
Ik dacht dat iedereen je muziek gewoon mocht coveren zonder toestemming zolang ze je er maar royalties voor betalen. Maar ik kan me vergissenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, luister niet naar dat soort muziek. Maar als TS het gemixte nummer op een officieel radiostation heeft gehoord heeft Coldplay zelf de rechten van het nummer verkocht.
inderdaad, iedereen van coldplay afblijven dan horen we die bende nooit meerquote:Op maandag 20 juli 2009 23:14 schreef Kafka. het volgende:
Van Coldplay hoor je inderdaad af te blijven.
stfu gewoonquote:Op maandag 20 juli 2009 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
inderdaad, iedereen van coldplay afblijven dan horen we die bende nooit meer
Val dood met je kutsmaak.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:48 schreef MaxC het volgende:
Nog nooit heb ik zo'n prachtig en emotioneel lied gehoord. Op mijn crematie mag hij ook gedraaid worden.
Gastquote:Op maandag 20 juli 2009 20:48 schreef MaxC het volgende:
Nog nooit heb ik zo'n prachtig en emotioneel lied gehoord. Op mijn crematie mag hij ook gedraaid worden.
goede replyquote:Op maandag 20 juli 2009 20:48 schreef Jarno het volgende:
Haha, ik kan mij de zaterdagavond van drie weken terug nog goed heugen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:54 schreef afcajos het volgende:
Het origineel is inderdaad mooi, maar als ik in een club sta kan ik zeker goed los gaan op deze hardstyle cover.
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Doe dat nummer ook maar op mijn begrafenis, zolang als ik het tijdens mijn leven maar niet hoef te horen.
Oud nummer, van die mensen die de hele avond stil staan en dan komt dit nummer en dan gaan ze 'los'quote:Op maandag 20 juli 2009 20:54 schreef afcajos het volgende:
Als ik die op een feest hoor ben ik gelijk weg.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:54 schreef afcajos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hardstyle, hardcorequote:Op maandag 20 juli 2009 21:40 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Mijn god ga je schamen, hardstyle......das gvd hardcore jah die muziekstijl die er voor heeft gezorgd dat hardstyle uberhaupt bestaat. En ja dit is ene goeie remix
Radiohead owned Coldplay echt niet hoor. Zeker niet de laatste jaren. Misschien ergens in de eighties.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:09 schreef brushaway het volgende:
Coldplay is sowieso een onzettende gare kutband. Als je dan toch naar intense emotioneel softy muziek wilt luisteren luister dan het geniale Radiohead.
Jouw muziek"smaak"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Radiohead owned Coldplay echt niet hoor. Zeker niet de laatste jaren. Misschien ergens in de eighties.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Radiohead owned Coldplay echt niet hoor. Zeker niet de laatste jaren. Misschien ergens in de eighties.
Tyf toch op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij bracht Radiohead hun eerste single pas begin jaren 90 uit. Coldplay zuigt gewoon hard.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
coldplay is echte wijvenmuziek, alle vrouwen die glijen en soppen op die ultra softie chris martin die echt alleen maar zeik muziek maaktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:51 schreef brushaway het volgende:
[..]
Volgens mij bracht Radiohead hun eerste single pas begin jaren 90 uit. Coldplay zuigt gewoon hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |