Ik zit nu bijna 12 jaar op de taxi rijden, zoveel dinge meegemaakt ontzettend gezellig mensen. mense kwamen altijd naast mij zitten gezellig praatje, Sayid hoe is met je vrouw gewoon gezellig.
maar tegenwoordig laatste tijd mensen altijd achterin zetten nooit meer gezellig praten.
MAAR! 2/3 maand geleden ik telefoon gehad ophale bij discotheek ik net wakker gaan zoeke waar is, kom ik daar: blonde meisje stapt in met lollie.
ik zeg GEEN LOLLIE, plakt alles onder isz schone auto geen viesigheid wil zo houden.
dus ik rijden ik zoeke waar het is dus ik zeg waar is het ze zegt ja zoo is goed hier is het STOP.
MIDDEN OP TRAMBAAN!
ik zeg nog waar is jouw huis woon jij in tramhuisje? zei zegt ja ik loop wel dus ze stapt uit en zegt ik pak even geld LEGT ZE DIE LOLLIE OP HET DASHBORD!!! helemaal vies plakken!! ik zeg ben je gek geworden!!!!11 rent die meisje weg!!
ik moest helemaal schoonmake doekjes poetsdoekjes pakke!!1 komt politie ik zeg oooh gelukkig politie ik zeg ik ben bestolen meneer !!
politie zegt ja je mag hier niet staan u krijg boet!!!! BOET!! terwijl niet mijn schuld was dus ik krijg boet!!
zeg MENEER WAT IS DAT STOMME EIKEL. krijg ik nog een boet!! voor grote mond tegen agent ik zeg sorry sorry meneer voor die grote mond ik heb spijt echt waar geef me geen boet!!
dus nu heb ik 2 boet en ben afgezet voor 20 euro taxi rit door die blonde meisje.
ik vind niet meer leuk als taxichauffeur