Ja dat gezeur ken ik nu wel. Jullie moeten ook veel meer en veel frequenter scheren en iedere maand baarmoederaderlaten enzovoorts...quote:Op maandag 20 juli 2009 21:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat dus. TS moet niet zo zeuren, die hoeft alleen maar boxers aan te schaffen. Meisjes zijn weer veel duurder uit.
Die van H$M laten al een kilo pluis achter in je reet. Ik wil niet met een hele boxer aan pluis in mn reet zitten...quote:Op maandag 20 juli 2009 21:18 schreef Acinonyx het volgende:
Haal die meuk dan gewoon bij de Zeeman ofzo
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
stel je aan zeg![]()
een goede mooie boxer kost minimaal 20 euro
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jezus, wat een topic. OT: hema ftw.
Jullie 'gewone' kleding is weer veel goedkoper. Niet zeuren dusquote:Op maandag 20 juli 2009 21:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat dus. TS moet niet zo zeuren, die hoeft alleen maar boxers aan te schaffen. Meisjes zijn weer veel duurder uit.
Boeiend, het gaat over ondergoed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jullie 'gewone' kleding is weer veel goedkoper. Niet zeuren dus
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Ik lust geen strings. Niet in mn eigen naad bedoel ik dan. Wel in een lekkere vrouwennaad natuurlijk. Daar zijn strings geil.
Beter een BB-onderbroek boven een broek uit dan een bilnaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:36 schreef Acinonyx het volgende:
Sowieso... mensen die een BB-onderbroek van 20 of 30 euro kopen, alleen maar omdat er dat merkje opstaat en omdat het zogenaamd cool zou zijn om ze boven je broek of zwembroek uit te laten steken, flink zichtbaar!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |