Precies.... er zijn er met meer opslag, maar je wou cheap een iphone......quote:Op maandag 20 juli 2009 20:01 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt genoeg denk ikHad ik maar de 16 of 32GB
675 euries, simlockvrij in belgiequote:Op maandag 20 juli 2009 20:04 schreef DM.Aram het volgende:
* Aram is zeer jaloers op Delano.888
Ik loop hier maar met mijn HTC Touch HD. Zucht. MAAR HIJ IS WEL DUNNER DAN DE iPHONE! Zo!
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Anders stop je er gewoon een memorycard van 8 gb bij.
Oh nee wacht, dat kan niet met een iPhone [ afbeelding ] .
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:06 schreef F04 het volgende:
Kan je er geen kaartje erbij stoppen?
dan moet je eens goede koptelefoontjes kopenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:05 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Precies.... er zijn er met meer opslag, maar je wou cheap een iphone......
deal with it.
(Lager bitrate) vershil via koptelefoontjes hoor je nauwelijks
Dat zou de eerste x zijn dat apple het de consument gemakkelijk maakt in plaats van zichzelfquote:
waarom? geen van beide is een telefoon, dus je kan gewoon 1 van de 2 meenemen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:08 schreef DM.Aram het volgende:
Ik heb ook een iPod van 80GB en een iPod Touch van 16GB, maarja, ik heb geen iPhone.. DUS IK MOET ALTIJD ALLES MENEMEN.
Luxee...
Luisteren? Ik ga ook vaak naar het buitenland en om elke keer maar 3 cd'tjes te luisteren is een beetje saai.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:11 schreef Nashje het volgende:
What the fuck heb je aan 6,55 GB muziek? Lutser.
Bedoel je dat in de zin van dat je dat veel vindt?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:11 schreef Nashje het volgende:
What the fuck heb je aan 6,55 GB muziek? Lutser.
Ik moet dus meenemen, telefoon. iPod touch voor films en classic voor muziek. Misschien toch maar even een 32GB Touch menemen uit Amerika komende zondag! Iemand anders nog iets bestellen?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
waarom? geen van beide is een telefoon, dus je kan gewoon 1 van de 2 meenemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |