abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71158208
Ik heb al op een aantal rekeningen de post data gefactureerd gekregen terwijl ik geen internet heb aangesloten. Zit wel eens op een draadloos internet verbinding van iemand anders maar dat moet geen kosten opleveren. Nokia vertelde me net dat mijn foon niet automatisch kan updaten via internet (wat vodafone) beweert...toen ik dit Vodafone vertelde zeiden dat het toch echt aan nokia ligt.

Meer mensen ervaring?
pi_71158362
Welke nokia heb je ? Mischien zet je toch iets aan in je telefoon waardoor hij de dataverbinding van je provider pakt.
pi_71158519
kijk gewoon op je scherm.. Je zit 2 pijltjes boven elkaar in tegengestelde richting wijzen.. Da's een teken dat je verbonden bent (met bv. gprs).. zijn die er niet, kan het ook niet.

OVerigens krijg ik dat ook op mn factuur te zien, maar staat er wel 0,00 achter
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_71158797
Ik heb een Nokia N95 8gb. Geen logo met pijltjes alleen 3G. Heb alle internet verbinding met uitzondering van Vodafone MMS weggegooid dus die kunnen geen verbinding maken. Maar goed ik bel nu met Vodafone en laat internet en dus ook MMS blokkeren.
  Redactie Frontpage maandag 20 juli 2009 @ 20:12:39 #5
38148 crew  Innisdemon
pi_71158933
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Als ik op een draadloos netwerk zat, en ik ging out of range, dan ging mijn phone fijn verder op GPRS, waar ik geen abo voor heb/had.

Dit grapje heeft mij een paar honderd euro gekost.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_71159500
quote:
Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef Innisdemon het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Als ik op een draadloos netwerk zat, en ik ging out of range, dan ging mijn phone fijn verder op GPRS, waar ik geen abo voor heb/had.

Dit grapje heeft mij een paar honderd euro gekost.
dat bedoel ik dus.
  Redactie Frontpage maandag 20 juli 2009 @ 21:31:17 #7
38148 crew  Innisdemon
pi_71161396
IMHO zou je niet moeten kunnen internetten zonder abonnement, zo is het toch ook bij ADSL/Kable?

maar ja..................welcome the corporate world
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_71161603
Ik ga het nog wel verder onderzoeken want heb bij vorige rekeningen tientjes betaald hiervoor maar ga bij Nokia uitzoeken hoe het precies zit.
pi_71272931
Delete je 3g instellingen op je telefoon, dan kan je alleen nog maar op wifi totdat je die instellingen opnieuw aanvraagt.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:23:19 #10
86327 dujour
Nou daaaaag
pi_71275326
MMS Maakt toch ook gebruik van internet?
Gebruikte je dat vaak dan?
pi_71275502
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 08:23 schreef dujour het volgende:
MMS Maakt toch ook gebruik van internet?
Gebruikte je dat vaak dan?
Ja dat gebruikte ik wel es maar dat wordt al berekend.
pi_71276844
Hier hetzelfde probleem. Ruim een jaar lang werd er bijna dagelijks voor exact ¤ 0,63 aan datakosten berekend. Ik heb echter nooit met die telefoon op internet gezeten. Toevallig kwam ik er een jaar later achter omdat ik een keer m'n rekening ging controleren.

Nu na een jaar ruim ¤ 150,- lichter waarvan ik en Vodafone niet weten waarvan het precies is. Nu heb ik een andere Nokia en bij deze gebeurt dat niet.

Vodafone was in deze niet behulpzaam, ze zeggen niet te kunnen uitzoeken waarvan het precies is.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:31:02 #13
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_71281580
is het niet gewoon handig om bij je verbindingspunten in te stellen dat je Nokia altijd moet vragen? Dan voorkom je iig dat er een verbinding wordt gemaakt zonder dat je het zelf accepteert.

Ik denk dat Voda er niet zo heel veel mee kan, als je hen dezelfde info geeft als hier
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')