moest wel helemaal dat linkje maken hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 19:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Goeie OP. Veel tijd in gestoken ook. Hulde!
Linkje maken zelfs.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:11 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
moest wel helemaal dat linkje maken hoor
donder op met je antiklacht, bonusklacht en verwachte reacties gezeikquote:Op maandag 20 juli 2009 19:15 schreef HeldenHart het volgende:
Potverdikkie, ben ik nog vergeten bij de klacht te zetten: verwachte reactie's: TS faalt episch, episch topic, epische loser
daarom had ik dat dus juist niet gedaan, domme droplulquote:Op maandag 20 juli 2009 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
donder op met je antiklacht, bonusklacht en verwachte reacties gezeik![]()
je begint toch zelf te zeiken over verwachte reacties, niet dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:19 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
daarom had ik dat dus juist niet gedaan, domme droplul
'verwachte reactie's' nadat ze gegeven warenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
je begint toch zelf te zeiken over verwachte reacties, niet dan?
epische faalhaasquote:Op maandag 20 juli 2009 19:23 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
'verwachte reactie's' nadat ze gegeven waren
GS heeft ook veel met de Tros te makenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:34 schreef Penisbaard het volgende:
Geenstijl die woorden als fail epic en pwned naar het TROS-publiek gebracht hebben zodat die woorden niet meer te gebruiken zijn
heeft weinig met geenstijl te makenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:34 schreef Penisbaard het volgende:
Geenstijl die woorden als fail epic en pwned naar het TROS-publiek gebracht hebben zodat die woorden niet meer te gebruiken zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |