En er dan een topic over openenquote:Op maandag 20 juli 2009 18:25 schreef Devvie het volgende:
Als je met een klacht zit met betrekking tot hyves, houd deze dan lekker voor je of schrijf hem op in je dagboek![]()
Ik zit niet met een klacht over hyves, ik zit met een klacht over de klachten over hyves..quote:
Je TT zegt anders dat je klaagt over Hyves, bij de OP klaag je over de mensen die erover klagen.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zit niet met een klacht over hyves, ik zit met een klacht over de klachten over hyves..
Tevens kan ik niet tegen mensen die niet goed nadenken/dingen niet goed lezen voordat ze hun mening geven.
Mijn tt is een suggestie ter oplossing van mijn klachtquote:Op maandag 20 juli 2009 18:31 schreef YumSum het volgende:
[..]
Je TT zegt anders dat je klaagt over Hyves, bij de OP klaag je over de mensen die erover klagen.
Je opent een 'centraal klaagtopic' en je tweede zin in de OP is dat je tegen klachten over Hyves bentquote:Op maandag 20 juli 2009 18:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zit niet met een klacht over hyves, ik zit met een klacht over de klachten over hyves..
Tevens kan ik niet tegen mensen die niet goed nadenken/dingen niet goed lezen voordat ze hun mening geven.
quote:
Beter alles verzamelen dan alles verspreid in de hele klaagbaakquote:Op maandag 20 juli 2009 18:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Je opent een 'centraal klaagtopic' en je tweede zin in de OP is dat je tegen klachten over Hyves bent
Dat zegt meer wat over jou/de mensen die het hier mee eens zijn dan over het "voordeel van hyves"quote:Op maandag 20 juli 2009 18:40 schreef Peter-Andre het volgende:
Chill juist, chicks oppikken is nog nooit zo makkelijk geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut ja, dat ik een playa benquote:Op maandag 20 juli 2009 18:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat zegt meer wat over jou/de mensen die het hier mee eens zijn dan over het "voordeel van hyves"
Dat was 'wil je neuken? Klik hier' alquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |