abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87899844
<SCHOP>

Iemand ervaringen met de Asus Eee PC 1015P? Ik wil misschien een netbook kopen..
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:42:16 #127
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_88022939
EEEPC 701 4G surf met een kleine geheugenuitbreiding naar 1GB en8GB SDHC kaartje still going strong bij mij. Intussen wel ubuntu eraf getieft en Windows XP erop gezet, ubuntu was net even wat te zwaar voor de niet al te krachtige computer terwijl XP er prima op loopt. Ook wilde ik GTA san andreas erop spelen :P
Accutijd is nog altijd prima, alleen het kleine scherm begint toch wel wat irritant te worden hier en daar. Wellicht eens kijken voor een 9 of 10 inch versie. dat lijkt me qua maat ideaal, al is de 7 inch wel weer erg makkelijk meenemen, hij past bijna in de broekzak :P

Nee nog geen spijt van gehad :9
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:10:06 #128
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_88023947
Heeft er hier iemand een eee 1215N met de D525 atom processor erin toevallig en is die persoon ook in het bezit van GTA4 :P? Ik ben benieuwd of dat er een beetje fatsoenlijk op wil draaien. :P mijn 15 inch notebookje is namelijk intussen eens aan vervanging toe :Y
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_88063101
Ik heb geen ervaring met de Asus netbook 1215N maar ik vond wel op internet deze sites waarbij verschillende games op de Asus Eee 1215N getest zijn.

http://www.netbooklive.net/games-on-asus-1215n-4561/

En een overal review:
http://www.netbooklive.ne(...)act-sleek-body-4092/
http://g4tv.com/thefeed/b(...)c-1215n-netbook.html
http://www.netbooknews.co(...)-gaming-performance/

Ik las wel hier dat een user denk dat het een stuk beter draait op een volwaardige laptop met minimaal Core2Duo processor (beter Core i3 of hoger) en een dedicated videokaart. Quote " If you want to play GTA 4 on any laptop you need Dual Core CPU 2.0 GHz (minimum). Intel Atom is? definitely too weak. Of course it's possible to run GTA4 on this laptop, but with resolution 800 x 600 ald low details. Than GTA 4 looks like GTA 3... or worse ."

Maar GTA4 draait wel goed mits je de laatste updates van BIOS en videokaart hebt binnengehaald zie ik hier.

Quote: "Last weekend I installed GTA IV + EFLC on my brandnew Asus 1215N but it was running extremely choppy like slowmotion (even on 800x600 and everything minimized). The game was sadly unplayable. I've been a little disappointed, as I've seen GTA4 on Asus EEE 1201N.
Tonite I updated Bios 0503 and ION driver 260.63 Beta and hurrah: EFLC now runs on 1200x768 very fluently. I could race through the whole town without any stuttering. That's much more I ever expected and I'm quite happy now.
What still doesn't work is the Multiplayer. I could start the MP but was kicked because of a weak CPU.
I wonder if it could be possible with overclocking.
Anyone else playing the newer GTA-Series on 1215 already?

Update: Just started this Super Engine tool in Super Performance mode and managed to get into Multiplayer Free Mode! I 've been roaming there about 15 Minutes without being kicked. Fantastic!
I think this little beast has a lot of potential.
Next I want to upgrade memory.

I'm using an external USB-DVD-Player and naturally only Original Retail-Game-DVDs."
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:38:06 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90555618
***HELP***
#durfttevragen O-)

Ik wil mijn eee pc'tje te koop gaan aanbieden op MP maar nu kan ik nergens de systeemherstel-cd vinden. Ik heb de boekjes en de hele reut nog, maar die CD dus niet.

Is er iemand hier die voor mij een kopietje van zo'n CD zou willen draaien? O-)
Het gaat om een Asus EEE PC900.
Ik wil er evt zelfs een lege CD en wat postzegels tegenaan gooien. :)

Mijn dank zal eeuwig zijn. :Y *;
pi_90556848
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
***HELP***
#durfttevragen O-)

Ik wil mijn eee pc'tje te koop gaan aanbieden op MP maar nu kan ik nergens de systeemherstel-cd vinden. Ik heb de boekjes en de hele reut nog, maar die CD dus niet.

Is er iemand hier die voor mij een kopietje van zo'n CD zou willen draaien? O-)
Het gaat om een Asus EEE PC900.
Ik wil er evt zelfs een lege CD en wat postzegels tegenaan gooien. :)

Mijn dank zal eeuwig zijn. :Y *;
Zou je de pc als Linux pc durven verkopen? Dat draait prima op zo'n ding. Ik heb dual boot XP + Ubuntu en ik vind Ubuntu velen malen beter draaien dan XP. Is ook een optie.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:08:32 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90557267
Oh sorry, dat had ik er mss bij moeten zetten.
Hij draait nu als Linux PC.
Ik ken Ubuntu zelf niet, maar dat is niet heel anders toch?
Het zou iig iets zijn! :Y
  woensdag 29 december 2010 @ 21:01:17 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90599804
Never mind, ik heb ze gevonden! *O*
pi_90600354
Toch maar de 1215N gekocht pas geleden, bazen netbook :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')