ik heb nergens om zo'n tip gevraagd.....quote:Op maandag 20 juli 2009 16:58 schreef Dikke_Man het volgende:
Of gewoon een tip aangezien je in OUD post. Het is maar hoe je het bekijkt. Als ik het zou krijgen was het per definitie spam.
dus dan ben ik voortaan op FOK ook eerst 30 minuten bezig alle troep te verwijderen voordat ik alles serieuze berichten kan lezen?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:58 schreef wakajawaka het volgende:
Klik op verwijderen, zo veel moeite si dat nou ook niet.
boehoehoequote:Op maandag 20 juli 2009 16:59 schreef wendytje het volgende:
[..]
dus dan ben ik voortaan op FOK ook eerst 30 minuten bezig alle troep te verwijderen voordat ik alles serieuze berichten kan lezen?
nee dank je
Doorgeven aan de FA's om dat dus te voorkomen is zeker te veel moeite?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:59 schreef wendytje het volgende:
[..]
dus dan ben ik voortaan op FOK ook eerst 30 minuten bezig alle troep te verwijderen voordat ik alles serieuze berichten kan lezen?
nee dank je
nee, dat heb ik meteen gedaan.....quote:Op maandag 20 juli 2009 17:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Doorgeven aan de FA's om dat dus te voorkomen is zeker te veel moeite?
Geregeldquote:Op maandag 20 juli 2009 17:00 schreef Biels het volgende:
Kreeg ik maar spam, nu staart dat grijze envelopje me ook maar zo aan.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Graag een ban voor Dikke_Man . Hij spamt. Foto ter bewijs op verzoek.
drama queen nr1sorry verkeerd gelezen....quote:Op maandag 20 juli 2009 17:03 schreef LudoSanders het volgende:
En één topic vond je niet voldoende? Wat een drammerig kind zul jij hebben.
Kinderen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:03 schreef LudoSanders het volgende:
En één topic vond je niet voldoende? Wat een drammerig kind zul jij hebben.
Zegt zij die moord en brand schreeuwt over een berichtje in haar PM-box die met een simpele handeling verholpen is.quote:
Maar nu de hamvraag: zou je ze geven?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Dat zal je leren om in OUD te posten en 2 "kids!" in je UI te hebben
Ja, aan de shredder.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar nu de hamvraag: zou je ze geven?
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
wat geven aan wie??????quote:Op maandag 20 juli 2009 17:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |