Ja dat is waar maar in de praktijk wordt je meestal alleen voor openbare dronkenschap opgepakt als je een risicofactor bent. Als je gewoon naar huis zwalkt dan laten ze je meestal wel gaan of als je toffe agenten treft brengen ze je even.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lopen over straat is ook niet geheel legaal op die momenten, dus ik blijf wel op m'n handdoek liggen tot ik weer nuchter ben
op de fiets heb ik dezelfde ervaringquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar in de praktijk wordt je meestal alleen voor openbare dronkenschap opgepakt als je een risicofactor bent. Als je gewoon naar huis zwalkt dan laten ze je meestal wel gaan of als je toffe agenten treft brengen ze je even.
Okay. Ik ben een keer aangehouden op de fiets.... koste me bij elkaar 180...... fietsen op de stoep, geen licht en dronken deelnemen aan het verkeer..... Om kwart over 5 s'nachts... in een zo'n vinexwijk........waar iedereen na 23:30 niet meer buiten komt.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
op de fiets heb ik dezelfde ervaring
zolang je nog op de eigen weghelft weet te blijven laten ze je wel gaan
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als ik voor elke keer dat ik op de stoep fietste een boete zou krijgen
dat ben je net zo'n frusti tegen het lijf gelopenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Ik ben een keer aangehouden op de fiets.... koste me bij elkaar 180...... fietsen op de stoep, geen licht en dronken deelnemen aan het verkeer..... Om kwart over 5 s'nachts... in een zo'n vinexwijk........waar iedereen na 23:30 niet meer buiten komt.....
Je hebt inderdaad van die mafketels erbij zitten die om kleine vergrijpen ineens de grote bink uit gaan hangen omdat ze zo'n pet op hebben.... Machtswellustelingen....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat ben je net zo'n frusti tegen het lijf gelopen![]()
Ik heb er een keer een gehad van 150 euro voor diefstal, we waren 's avonds op koninginnedag vlaggen van het ene huis bij het volgende huis aan het ophangen, dat vonden ze diefstal
Ik wilde nog zeggen dat ze al die mensen die na zonsondergang de vlag nog hebben hangen konden beboeten, maar het leek me beter om te zwijgen op dat moment
Al moet ik zeggen dat ik de agente die mij voor 55 km/u waar ik 50 mocht niet op de bon slingerde omdat ze dat kinderachtig vond wel tof vindquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad van die mafketels erbij zitten die om kleine vergrijpen ineens de grote bink uit gaan hangen omdat ze zo'n pet op hebben.... Machtswellustelingen....
Heb je dan ook een strafblad?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat ben je net zo'n frusti tegen het lijf gelopen![]()
Ik heb er een keer een gehad van 150 euro voor diefstal
Er zijn ook wel toffe agenten en agentes, gelukkig. Maar als je een lullige boete krijgt en je leest later dat ze toekijken terwijl er jongeren het mercatorplein verbouwen dan denk je toch wel evenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ik de agente die mij voor 55 km/u waar ik 50 mocht niet op de bon slingerde omdat ze dat kinderachtig vond wel tof vind
goeie vraagquote:
Zou goed kunnen..... Gaat je baan als ambtenaar Trade....quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou goed kunnen..... Gaat je baan als ambtenaar Trade....![]()
Moest je voorkomen?quote:
Ik ben netjes om 0530 gestopt.quote:
We moeten de volgende keer maar zorgen dat iets meer tijd tussen jouw en mijn goedemorgen zit, Etcie.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We moeten de volgende keer maar zorgen dat iets meer tijd tussen jouw en mijn goedemorgen zit, Etcie.
Dit begint op te vallen.
Arme Majoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We moeten de volgende keer maar zorgen dat iets meer tijd tussen jouw en mijn goedemorgen zit, Etcie.
Dit begint op te vallen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit begint op te vallen.
Wil die ook al met Etcie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |