Truste!quote:
Typen. Duh!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat moet je met een volledig groen toetsenbord
Ik had het thuis geleerd.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op de middelbare school heb ik in de derde ofzo een typecursus gehad, ben er nog steeds ontzettend blij mee
Zou ie nog bezig zijnquote:
quote:
vertelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet tijdelijk een pil slikken die overmatige beharing kan veroorzaken als mogelijke bijwerking
En verder ook nog wel andere enge shit
Oh gezwellen en griezelige leveraandoeningen en migraine enzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vertel
Werd je nu trouwens wel serieus genomen?
Toch geen levensbedreigende ziekte onder de leden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet tijdelijk een pil slikken die overmatige beharing kan veroorzaken als mogelijke bijwerking
En verder ook nog wel andere enge shit
Ben je malquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch geen levensbedreigende ziekte onder de leden?
Met de waterfiets snij je minimaal de helft af.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil trouwens deze vakantie nog een rondje markermeer gaan fietsen, maar dat is 150 km
Oh gelukkig maar.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met de waterfiets snij je minimaal de helft af.....
Wordt je ook lekker bruin van. Een paar biertjes in het water hangen..... Ik denk dat je wel een geslaagde dag hebt dan.quote:
laten we dan gewoon het anker maar uitgooien en op het voordek gaan liggenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wordt je ook lekker bruin van. Een paar biertjes in het water hangen..... Ik denk dat je wel een geslaagde dag hebt dan.
Kun je nog beter een bootje huren en er gewoon een relaxed dagje van maken. Lekker op het dek liggen met een biertje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
laten we dan gewoon het anker maar uitgooien en op het voordek gaan liggen
of gewoon naar het strandje hier fietsen met een koelbox met pils, dan ben ik er in 5 minutenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kun je nog beter een bootje huren en er gewoon een relaxed dagje van maken. Lekker op het dek liggen met een biertje.
Dat kan ook. Maar dan kun je misschien beter gaan lopen. Want zelfs als je gedronken hebt en fietst kun je je rijbewijs kwijt raken....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of gewoon naar het strandje hier fietsen met een koelbox met pils, dan ben ik er in 5 minuten
Lopen over straat is ook niet geheel legaal op die momenten, dus ik blijf wel op m'n handdoek liggen tot ik weer nuchter benquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar dan kun je misschien beter gaan lopen. Want zelfs als je gedronken hebt en fietst kun je je rijbewijs kwijt raken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |