Die leeft toch nog?quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ja, meisje.
Deze ouwe zal dat dan maar even uitleggen.
"Circling Eagle" is het moment dat je met je vinger boven het toetsenbord hangt om een letter in te drukken maar even moet zoeken waar die op het toetsenbord zit. Je vinger gaat in een circel over het toetsenbord om in één klap naar beneden te gaan als je de letter hebt gevonden.
En ik kan me soms trots voelen als het gelukt is.![]()
Die tekst zal ik aan onze crypto mensen moeten geven om te ontcijferen.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens dat ik m'n vingers verkeerd heb staan (dus niet op de f en j) en dat ziet er dom uitkrijg je zoiets jpo jpr od jry
Ja maar in mijn flat schuin onder mij woont een skihutmannetje die wel eens zo'n skihutfeest geeft..... Met dus ook die plaat....quote:
Wat heeft dat met Henk en/of Helmutt te maken?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar in mijn flat schuin onder mij woont een skihutmannetje die wel eens zo'n skihutfeest geeft..... Met dus ook die plaat....
Nu snap ik het!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan je de code ook wel geven
hoi hoe is het
Dat Anton bij mij een kwelgeest is.....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Henk en/of Helmutt te maken?
Ondanks dat het een kut nummer is.
Anton kan gewoon nog dood.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat Anton bij mij een kwelgeest is.....
Leen mij dan zo'n Heckler en Koch MP 5- SD 2 met 9 milimeter hot-load kogels.....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anton kan gewoon nog dood.Henk en Helmutt zijn het al.
De ribbeltjes op de f en j zijn onmisbaar zo'n beetjequote:
Die weet ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra kijk eens of jij mijn vraag in AKQ weet......
Die cursus heb ik nooit gehad.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De ribbeltjes op de f en j zijn onmisbaar zo'n beetje
Er is al een boek over belevenissen in de bus. Misschien je data-opslag vullen met een script voor "Mijn leven met treinen" ?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Zo dat was deel 1 van mijn data-opslag, nu nog deel 2 verzinnen.
Op de middelbare school heb ik in de derde ofzo een typecursus gehad, ben er nog steeds ontzettend blij meequote:
Ik hoopte het al.quote:
Ik ben trots op je!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op de middelbare school heb ik in de derde ofzo een typecursus gehad, ben er nog steeds ontzettend blij mee
Ondanks dat ik niet van animatie hou is de film zeker de moeite waard.quote:
Oh dat moest toen ookquote:Op maandag 20 juli 2009 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!![]()
"In mijn tijd" had je die ook op school maar moest je er extra voor dokken.
Mijn moeder (ouders net gescheiden) had er toen geen geld voor. Dus een no-go voor de typecursus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat moest toen ookM'n ouders betaalden
![]()
Ik schrijf beter Engels dan Nederlands. Maar dat komt (denk ik) omdat ik tijdens de cruciale grammatica leer periode in Nieuw Zeeland woonde en op school zat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Da's wel minder iddEn grammatica is iets dat moet je volgens mij stampen en stampen
De enige grammatica die ik goed onder de knie heb is de Nederlandse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |