Slimquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook een medicijnenpaspoort aanvragen PS.... in sommige staten in Amerika staat ritalin op de lijst van amfetamine en hard drugs.... met zo'n document ben je altijd veilig.
Same here....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:59 schreef lubje25 het volgende:
middag![]()
Vraagje, hebben jullie ook last met photobucket? Kan er niet op komen. Als al iemand het hier gebruikt trouwens.
Gewoon drogen in de magnetron.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vraag me af of mijn overhemden straks op tijd schoon droog en gestreken zijn als die eikels het echt tot het einde pushen dat afleveren
Glad to be of service. In Amerika kunnen ze nogal panisch doen over drugs.... ik zou toch niet willen dat je achter tralies kwam te zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SlimIk moet ook al achter mijn inentingen aan
En dat is dus zo absurdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Glad to be of service. In Amerika kunnen ze nogal panisch doen over drugs.... ik zou toch niet willen dat je achter tralies kwam te zitten.
Hier geen problemenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ok dank je, was bang dat het aan mijn computer lag.
Je had op je plaat kunnen gaan dus zó erg is het nog nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wilde net trouwens al rijdend m'n bidon terug in de houder plaatsen, maar was wat afgeleid, dus zette ik hem ernaast, liet hem los en fietste er vervolgens zelf overheen
Nu ook hier niet meer.... zeker even maintenance....quote:
Truequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had op je plaat kunnen gaan dus zó erg is het nog niet
Is je dat de eerste keer niet overkomen dan? Dat is meestal zoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
True
Ik wacht ook nog op de 1e keer dat ik vergeet uit m'n pedaal te klikken bij een stoplicht
Nee, de eerste paar keer was er zo'n stemmetje in m'n hoofd dat ver van tevoren al riep 'uit je pedaal klikken anders lig je!'quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is je dat de eerste keer niet overkomen dan? Dat is meestal zo
Dan val je gewoon ómquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
True
Ik wacht ook nog op de 1e keer dat ik vergeet uit m'n pedaal te klikken bij een stoplicht
Weet ik, en dat ziet er héél knullig uitquote:
Lijkt me nu goed wandelweer. Dus deze dag zal ze wel overleven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Hoe zou wyccie het nu hebben trouwens? die loopt de 4-daagse nu toch?
Scrutinizer is haar aanmoedigen met een spandoek bij Elst...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Hoe zou wyccie het nu hebben trouwens? die loopt de 4-daagse nu toch?
Ik heb altijd de lente in mijn hoofdquote:
quote:
Nooit de zomer in je bol?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb altijd de lente in mijn hoofd![]()
Dat is tofquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Scrutinizer is haar aanmoedigen met een spandoek bij Elst...
RJP SUPPORTS WALKING WYCCIE
Die twee gaan heel goed samen hoorquote:
Maar Wyccie houdt helemaal niet van naamtopicsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is tof
Moet je wel héél goed opletten of er iemand een rooie kop krijgt en wegkijkt denk ik
lente + zomer = herfstquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die twee gaan heel goed samen hoor
Daarom kijkt ze ook wegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Wyccie houdt helemaal niet van naamtopics
Als ze het al kan zien ivm al de mensen die voor haar lopen.... gezien Wyccie's geringe lengte....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is tof
Moet je wel héél goed opletten of er iemand een rooie kop krijgt en wegkijkt denk ik
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wilde net trouwens al rijdend m'n bidon terug in de houder plaatsen, maar was wat afgeleid, dus zette ik hem ernaast, liet hem los en fietste er vervolgens zelf overheen
Ze is geen dwerg hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ze het al kan zien ivm al de mensen die voor haar lopen.... gezien Wyccie's geringe lengte....
In het totaalplaatje maakt die 50 pp ook niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:31 schreef LadyBlack het volgende:We hebben gisteren onze reis naar San Francisco geboekt trouwens
![]()
Was wel ongeveer honderd euro duurder dan toen we het uitzochten, maargoed..... de universiteit betaalt de helft he, dus is maar 50 euro meer per persoon
Wel een hobbit....quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:31 schreef LadyBlack het volgende:We hebben gisteren onze reis naar San Francisco geboekt trouwens
![]()
Was wel ongeveer honderd euro duurder dan toen we het uitzochten, maargoed..... de universiteit betaalt de helft he, dus is maar 50 euro meer per persoon
Zou wel leuk zijn voor wyccie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel een hobbit....![]()
Is er een AKQ'er of AKQ SC'er die in Nijmegen of in die omgeving woont? Anders kan die ook een spandoek ophangen!
AKQ SC Steunt Wyccie de Wandelaar!
Hij is nog niet naar Pattaya dus hij zou het kunnen doen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Whiteguy woonde in Nijmegen toch? Of heb ik nu niet op zitten letten?
Leiden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Jij hebt niet op zitten lettenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, misschien was dat het wel.quote:
Ze is net terug, we willen d'r niet weer kwijtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Of we openen gewoon een naamtopic voor haar.... eer ze weer op Fok komt is het toch al weer vol!
Stiekem vind ze het wel leuk hoor...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze is net terug, we willen d'r niet weer kwijt
Ik ben weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |