Truste!quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
IRC trivia botje?
Wat is dat? Laat maar. Ik snap toch niks van dat gedoe.
En mond dicht Etcie !!! Want ik weet wat je wilt zeggen.
Of een mooie pass die onderweg lag krijgt.......quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nog irritanter is plagiaat die lag heeft
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of een mooie pass die onderweg lag krijgt.......
Grmbl.....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik waag toch een poging ouwe
IRC is een chatprogramma, en een bot is een robot die in dit geval vragen stelt (hij heet Plagiaat trouwens). Dus een AKQ maar dan al chattend en niet mensen die vragen stellen maar een bot. Per vraag over het algemeen 1 punt behalve als het scrabble is of er lijstjes gevraagd worden
Gister in de wedstrijd die door mij verloren werd had ik ook nog een mooie pass kunnen geven maar door raar tegeneffect kreeg hij ineens vertraging in de lucht...... Die wedstrijd zat voor mij alles tegen.....quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grmbl.....
Dus, als ik het goed begrijp, ben je aan het chatten en af en toe komt er een vraag in beeld?
De bal kwam een meeuw tegen?quote:
Makkelijker dan de AKQ dus?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat af en toe is vrij regelmatig, mits Plagiaat antwoord krijgt3 hints per vraag zolang het antwoord niet gegeven is en je krijgt bijna altijd te zien hoeveel tekens het antwoord nodig heeft.
Ik zie je nu in het channelquote:Op maandag 20 juli 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik waag toch een poging ouwe
IRC is een chatprogramma, en een bot is een robot die in dit geval vragen stelt (hij heet Plagiaat trouwens). Dus een AKQ maar dan al chattend en niet mensen die vragen stellen maar een bot. Per vraag over het algemeen 1 punt behalve als het scrabble is of er lijstjes gevraagd worden
Ja je bent me minstens 1 keer voor geweestquote:Op maandag 20 juli 2009 23:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet voor niets 10kHet nadeel is wel dat je soms verdomd snel moet kunnen typen
Ah je kent wel je klassiekers zeg!quote:
Dat moet je anders zien. Je zit meer in die irc dan in de AKQ.quote:
quote:
Of was het een duif?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je kent wel je klassiekers zeg!
IRC gaat snellerquote:Op maandag 20 juli 2009 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien. Je zit meer in die irc dan in de AKQ.
Wat moet je met een volledig groen toetsenbordquote:Op maandag 20 juli 2009 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]doe ik ook. Heb twee jaar een volledig groen gespoten toetsenbord gehad. En ik haal net wat meer dan 300 aanslagen per minuut, wat volgens mij ook niet verkeerd is
Ik ben jaloers op jullie. Ik heb af en toe nog steeds last van de "Circling Eagle"quote:Op maandag 20 juli 2009 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]doe ik ook. Heb twee jaar een volledig groen gespoten toetsenbord gehad. En ik haal net wat meer dan 300 aanslagen per minuut, wat volgens mij ook niet verkeerd is
Zal ik maar niks zeggenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jullie. Ik heb af en toe nog steeds last van de "Circling Eagle"
Ik hou het er op dat Henk de schuldige is.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kzeial thanks
[..]Ben wel benieuwd hoe het nou gekomen is
Ik heb niks raars gedaan
Ja ja, meisje.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zal ik maar niks zeggenBehalve wtf is circling eagle
Zit Henk daar? Wij hebben af en toe last/bezoek van Helmutt.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hou het er op dat Henk de schuldige is.
Ik van der Anton aus Tirol.....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit Henk daar? Wij hebben af en toe last/bezoek van Helmutt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |