Was een drukstopquote:Op maandag 20 juli 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van de doorgeslagen stop eerst de knop omdraaien
PS wil ik altijd te hulp komen... no charge.....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien heeft PS nog een baantje voor je om wat klopgeesten te verjagen.
Regio Amsterdam.
Ik weet niet of ze goed van betalen is, maar je kan in ieder geval rekenen op een gastvrij welkom.
Oh ik ben wel gehecht aan Henk, mijn klopgeest hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PS wil ik altijd te hulp komen... no charge.....
En wat zeggen we dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Was een drukstop
Maar wow, thanks, imagine dat ik er morgenochtend achter was gekomen dat er twéé koelkasten totaal ontdooid waren.
Okay dan zal ik hem niet vangen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik ben wel gehecht aan Henk, mijn klopgeest hoor
Wie denk je dat die stop heeft doen doorslaan?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik ben wel gehecht aan Henk, mijn klopgeest hoor
Biertje?quote:
Aaawwhh, een internetridderquote:Op maandag 20 juli 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PS wil ik altijd te hulp komen... no charge.....
Kzeial thanksquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie denk je dat die stop heeft doen doorslaan?
Nee gewoon een vriendelijk en hulpvaardig persoon!quote:
Overheen gelezenquote:
Ach, oud huis, oude electra, oude stoppenkast. Wij hadden ook een stop die vaak doorsloeg. Zou een wasmachine kunnen zijn of een koffiezetapparaat(die is het in jouw geval niet), maar kan eigenlijk van alles zijn. Niets bijzonders in ieder geval.quote:Ben wel benieuwd hoe het nou gekomen is
Ik heb niks raars gedaan
zo, dat heb ik ook nog lang gespeeldquote:
quote:
Tweakers heeft op irc een #trivia kanaal waar een bot vragen steltquote:
truequote:Op maandag 20 juli 2009 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
AKQ met een IRC-botje. Na een tijdje leer je de typefouten in de antwoorden
En bijzonder frustrerend als je lagged. Je moet in ieder geval geen torrents ofzo open hebben staanquote:
Truste PSquote:
nog irritanter is plagiaat die lag heeftquote:Op maandag 20 juli 2009 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En bijzonder frustrerend als je lagged. Je moet in ieder geval geen torrents ofzo open hebben staan
Ik ga mijn film afkijken en plat denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |