En je moet nog een nieuwe waterpijp kopen.....quote:Op maandag 20 juli 2009 21:03 schreef iamredleader het volgende:hoi allemaal!
kus voor PS, dat van de waterpijp is niet zo erg, hoor. Het is maar een waterpijp
![]()
En ben gelijk weer weg, er ligt een megaberg schoon en droog wasgoed wat opgevouwen en weggeborgen moet worden
je bent niet de enige als ik zo dat topic leesquote:Op maandag 20 juli 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Attelenooie zeg! Ik werd even misleid door een TT: RIP Gordon...
Ik wou al een feestje gaan organiseren en de vlag uit hangen.....
Ja soms wens je gewoon dat het ook zo is.....quote:Op maandag 20 juli 2009 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je bent niet de enige als ik zo dat topic lees
zover wil ik niet gaanquote:Op maandag 20 juli 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja soms wens je gewoon dat het ook zo is.....
Daar in ben je niet de enige denk ik. Ik heb gewoon een grote schurfthekel aan die vuilspuit genaamd Gordonquote:
* Geeft PS een virtuele knuffel......quote:Op maandag 20 juli 2009 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb gewoon mijn dag niet
Ondertussen zijn ook de lamp op het toilet en de vonker van het gasfornuis ermee opgehouden... En de AH to go was ook al dicht...
Is er niet een stop uit? Wellicht dat het licht van het toilet en het gasfornuis(electrische ontsteking) op dezelfde groep staanquote:Op maandag 20 juli 2009 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb gewoon mijn dag niet
Ondertussen zijn ook de lamp op het toilet en de vonker van het gasfornuis ermee opgehouden... En de AH to go was ook al dicht...
Hoi Meisquote:Op maandag 20 juli 2009 22:15 schreef Tanjaa het volgende:
Haaaj
Andy, hoe ging je sollicitatiegesprek? ^^
Jammerquote:Op maandag 20 juli 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi Meis
Klote... ik dacht dat ik voor een salefunctie kwam maar dat bleek orderpicker te zijn...... Geestdodend werk....
Ja precies. Het waren ook geen leuke producten ofzo. (schoonmaakmiddelen)quote:
En ging je dat dan aan de telefoon verkopen ofzo? Want dat lijkt me hendig irritant..quote:Op maandag 20 juli 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja precies. Het waren ook geen leuke producten ofzo. (schoonmaakmiddelen)
Nee orderpicker dan krijg je een lijstje en moet je met zo'n boodschappenkarretje al die dingen op het lijstje verzamelen....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En ging je dat dan aan de telefoon verkopen ofzo? Want dat lijkt me hendig irritant..
Geestdodend werk...quote:Op maandag 20 juli 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi Meis
Klote... ik dacht dat ik voor een salefunctie kwam maar dat bleek orderpicker te zijn...... Geestdodend werk....
Nou, k hoop dat je de volgende keer een leuker baantje krijgt ^^quote:Op maandag 20 juli 2009 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee orderpicker dan krijg je een lijstje en moet je met zo'n boodschappenkarretje al die dingen op het lijstje verzamelen....
Dat had ik dan wel weer leuk werk gevonden!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geestdodend werk...
dat deden alleen de ghostbusters.
Dank je enquote:Op maandag 20 juli 2009 22:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, k hoop dat je de volgende keer een leuker baantje krijgt ^^
Maar ik ben bij een vriendin, dus ik ga haar langer niet vervelen met met mijn fokverslaving..
Misschien heeft PS nog een baantje voor je om wat klopgeesten te verjagen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat had ik dan wel weer leuk werk gevonden!
uh, ja! briljant!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is er niet een stop uit? Wellicht dat het licht van het toilet en het gasfornuis(electrische ontsteking) op dezelfde groep staan
In de meterkast kijken, zit waarschijnlijk ergens bij de voordeur. Als er een stop naar beneden staat, omhoog doen. Als het ouderwetse stoppen zijn: vervangen (ja, daar heb je meer uitleg bij nodigquote:Op maandag 20 juli 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uh, ja! briljant!
Alleen... hoe is dat gebeurd?
en... hoe los ik dat op?
Naar de stoppenkast toe. Kijken welke doorgeslagen is. Stop vervangen en dan weer de schakelaar omzetten, soms gaat dat vanzelf.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uh, ja! briljant!
Alleen... hoe is dat gebeurd?
en... hoe los ik dat op?
Van de doorgeslagen stop eerst de knop omdraaienquote:Op maandag 20 juli 2009 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Naar de stoppenkast toe. Kijken welke doorgeslagen is. Stop vervangen en dan weer de schakelaar omzetten, soms gaat dat vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |