Ach dat is idd klote.... Ik moet morgen tussen 13 en 18:00 thuis zijn voor UPC.....maar ik heb een andere afspraak om 17:30......quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn moeders telefoon moet afgeleverd worden. moet ik tussen 9 en 1 op dit adres blijvendat eerste half uurtje heb ik weliswaar genegeerd, maar ik heb vanalles te doen buiten huis
Moet mn MEP-pakje van thuis halen en wassen en strijken vóór zes uur
Zul je zien; die telefoon is er om 12.55 uur. Tenzij je weg gaat natuurlijk, dan zit er een briefje in de brievenbus dat ze om 11.30 zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn moeders telefoon moet afgeleverd worden. moet ik tussen 9 en 1 op dit adres blijvendat eerste half uurtje heb ik weliswaar genegeerd, maar ik heb vanalles te doen buiten huis
Moet mn MEP-pakje van thuis halen en wassen en strijken vóór zes uur
Vorige keer redden ze het niet binnen de tijd, maar toen moest ik echt weg. Toen was ik ook ècht pissigquote:
Das best rap!quote:
je saisquote:
Je redt het wel tot die tijd toch?quote:
Ik red het al bijna negentien jaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je redt het wel tot die tijd toch?
beetje een maatschappelijk werkers trekje.......quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik red het al bijna negentien jaar
Ik ga er heen voor ADHD, niet voor een gevaarlijke stoornis
En wat is nu het plan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh gezwellen en griezelige leveraandoeningen en migraine enzo
Ja was mijn eigen doc, die is tofVandaag even met het mentrum bellen
Zie bovenstaandequote:
Een trekje van jou? Ben je maatschappelijk werker?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
beetje een maatschappelijk werkers trekje.......
Nog een ritalinslikker erbij? Wordt gezellig!
En wanneer ging je nou naar de VS?quote:
27 augustusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wanneer ging je nou naar de VS?
Dat is kortdag jaquote:
Tijdje geweest....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een trekje van jou? Ben je maatschappelijk werker?
Ja ik ook. Wel gezellig. De drie musketiers..... een voor allen, allen aan de ritalin!quote:Ja, Majo iig, jij ook dan?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja ik ook. Wel gezellig. De drie musketiers..... een voor allen, allen aan de ritalin!
Ja daarom wilde ik eerst hier nog een arts oid spreken, ik denk dat je daar ritalin zo ongeveer bij de drogist kan krijgenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is kortdag ja
Gelukkig geloven ze in Amerika 100% in Ritalin dus het zal niet moeilijk zijn er begeleiding te vinden
Ja in sommige staten wel geloof ik..... Maar het is verstandig dat een arts met jou een dosis gaat vaststellen of misschien concerta....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Ja daarom wilde ik eerst hier nog een arts oid spreken, ik denk dat je daar ritalin zo ongeveer bij de drogist kan krijgen
precies en zeker weten dat ik het nodig heb enzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja in sommige staten wel geloof ik..... Maar het is verstandig dat een arts met jou een dosis gaat vaststellen of misschien concerta....
En in verband met medicatie is het gewoon fijn dat je iemand kan consulteren in je moedertaal. Ook kun je misschien perfect Engels. Soms glippen er toch wel eens begrippen tussendoor die je niet bekend voorkomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies en zeker weten dat ik het nodig heb enzo
preciesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En in verband met medicatie is het gewoon fijn dat je iemand kan consulteren in je moedertaal. Ook kun je misschien perfect Engels. Soms glippen er toch wel eens begrippen tussendoor die je niet bekend voorkomen.
Ook een medicijnenpaspoort aanvragen PS.... in sommige staten in Amerika staat ritalin op de lijst van amfetamine en hard drugs.... met zo'n document ben je altijd veilig.quote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |