Bron: http://www.weblogzwolle.nl/content/view/12723/1/quote:Deltion College Zwolle start opleiding Bakker Bart
maandag 20 juli 2009
Zwolle - Bakker Bart begint met een eigen opleiding op het Deltion College in Zwolle. De opleiding start begin studiejaar 2009/2010. In eerste instantie gaat het om een pilot project, waaraan twaalf studenten deelnemen. Dit meldt de website van het vakblad Bakkerswereld.
De opleiding is bedoeld voor leerlingen die bij Bakker Bart werken of willen gaan werken. De opleiding duurt twee jaar en bestaat voor een deel uit productie en een deel uit verkoop. Het is belangrijk om de jeugd te laten leren.
Op deze manier wil de Beuningse bakker als werkgever aantrekkelijk blijven in de markt, zo vertelt Rob Nibbeling - opleidingscoördinator bij Bakker Bart. Er is geen maximum leeftijd aan de opleiding gekoppeld en iedereen kan zich er voor opgeven.
In samenwerking met Projectbureau beroepsonderwijs bedrijfsleven biedt Bakker Bart een verkoopopleiding voor niveau 2 (medewerkers), niveau 3 (leidinggevenden) en niveau 4 (vervangende ondernemers) aan.
klopt. die zijn smakelijk gemaakt. goede bouillion.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef Linlinlin het volgende:
En toch zijn de saucijzenbroodjes daar baas.![]()
Ja want die bakken het broodquote:Op maandag 20 juli 2009 15:55 schreef Ritmo het volgende:
Wtf, als het nou ging over een eigen vestiging openen ofzo ok, maar elke mongool kan daar toch als winkelmedewerker aan de slag?
In mijn ogen is het ook een goede ontwikkeling. Je moet het zien als een soort van traineeship lijkt me.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:16 schreef Ritmo het volgende:
Ah, mooi.Overigens: eigenlijk apart dat dit een van de eerste keren is dat een bedrijf een eigen officiele opleiding start. Misschien best een goede ontwikkeling.
dat gebeurt wel vaker hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:16 schreef Ritmo het volgende:
Ah, mooi.Overigens: eigenlijk apart dat dit een van de eerste keren is dat een bedrijf een eigen officiele opleiding start. Misschien best een goede ontwikkeling.
Ja en dat dusquote:Op maandag 20 juli 2009 15:55 schreef Ritmo het volgende:
Wtf, als het nou ging over een eigen vestiging openen ofzo ok, maar elke mongool kan daar toch als winkelmedewerker aan de slag?
Mijn idee dus. Al die rotzooi wordt in een fabriek gemaakt. Bakker bart kan beter afbakker bart heten, want met een bakkerij heeft het niets te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:19 schreef NoFidea het volgende:
Is 2 jaar niet erg lang om een broodje af te bakken![]()
Bakker bart heeft niets te maken met het leren voor bakker.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
2 jaar wat? je leert opstaan, werken, broodbakken en verkopen. denk je nu echt dat hij twee jaar in de schoolbanken zit?
we hebben goede bakkers nodig en met een opleiding leer je gewoon meer. en als je genoeg weet open je een bakkerszaak. zoals hartog in amsterdam. vette goudmijn.
stelletje zure koekenbakkers.
nou! leer dat dan! bij een echte bakker. jezus. ik wilde ff positief doen, zakkenbakker.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bakker bart heeft niets te maken met het leren voor bakker.
Misschien leer je wel een zaak runnen. Iets als 'Small Business and Retail Management', zoals dat dan heet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:26 schreef Shoombak het volgende:
Bakker Bart is niet eens een bakkerij, wtf gaan ze leren op die opleiding dan? Hoe je saucijzenbroodjes opwarmt? Hoe je brood snijdt? Hoe je brood belegd? Volgens mij houdt het daar dan ook gelijk mee op
Maar in die fabriek maken ze het klaar. En deeg, klaar om brood van te maken komt niet uit de lucht vallen. Bakkerij Bart doet veel meer dan je denkt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mijn idee dus. Al die rotzooi wordt in een fabriek gemaakt. Bakker bart kan beter afbakker bart heten, want met een bakkerij heeft het niets te maken.
Twee jaar om een kassa te leren bedienen en om een broodje te leren smeren. Ik snap het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |