Hongarije heeft inderdaad geen Euro. Ik heb op de site gelezen dat op het terrein genoeg pin automaten aanwezig zijn. Ik neem zo'n 500 tot 600euro mee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:24 schreef maniack28 het volgende:
Right... we gaan in 1x woensdag al rijden haha.. lekker dan, moet echt nog veel doen.
Hongarije heeft geen euro toch? Dus ik moet wisseleen... hoeveel nemen jullie normaal mee? Of kan je daar ook makkelijk pinnen?
Over nog geen 150 uur vertrekt de trein.quote:
Ohquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef Brammie1 het volgende:
Huidige koers is 1 euro voor 265,67 Hongaarse Forinten.
Heb je ook een idee wanneer ik nog het beste kan kopen? Deze week bedoel ik dan dus. Aangezien ik voor zondag iets van 50 euro wil wisselen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef Brammie1 het volgende:
Huidige koers is 1 euro voor 265,67 Hongaarse Forinten.
Nee, klopt. Ik ga ook gewoon met die vriend mee waarmee ik eigenlijk zou gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zotheid, dan gaan we niet meer pilsen in de trein hoor!
Paupers die met de trein gaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zotheid, dan gaan we niet meer pilsen in de trein hoor!
Klopt, ze zijn zelfs aangegeven met grote blauwe balonnen. Het is van K&? oidquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:42 schreef Duizendpootje het volgende:
Mij lijkt dat je toch gewoon makkelijk kan pinnend daar?
MENSEN ik heb zin!!
Mijn treinkaartje was duurder dan jouw vliegticket.quote:
En dan nog moet je 18 uur reizen, als je geen vertraging hebt of een dronken gast die uit de trein springt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn treinkaartje was duurder dan jouw vliegticket.
Het is wel gezelliger, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En dan nog moet je 18 uur reizen, als je geen vertraging hebt of een dronken gast die uit de trein springt.
Nee dat nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:23 schreef Chaos-Zero het volgende:
Volgens mij nog niet.. Je krijgt daar een boekje toch, wilde je anders alles uit gaan printen?
daar moet je trots op zijn jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn treinkaartje was duurder dan jouw vliegticket.
Als er iemand dronken uit de trein springt ben ik het waarschijnlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En dan nog moet je 18 uur reizen, als je geen vertraging hebt of een dronken gast die uit de trein springt.
Nadat je mijn lapjas hebt gezien?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als er iemand dronken uit de trein springt ben ik het waarschijnlijk!
Uhhquote:
http://www.sziget.hu/fesztival/programokquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:54 schreef maniack28 het volgende:
is er ergens al een blokkenschema (niet dat ik alles wil gaan zien enzo, maar sommige dingen)
Vorig jaar was dat dus een gast uit mijn coupequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als er iemand dronken uit de trein springt ben ik het waarschijnlijk!
Van samen bierdrinken in A'dam.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik ga ook gewoon met die vriend mee waarmee ik eigenlijk zou gaan.
Waar ken ik jou van in de trein van? Ik bedoel, ik heb geen zin om te moeten uitleggen dat ik op fok zit tegen de gast met wie ik ben.
Hij hield er waarschijnlijk niet van dat jij steeds met je hand over zijn bovenbeen zat te wrijvenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat dus een gast uit mijn coupe
In het donker
tnxquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
![]()
[..]
http://www.sziget.hu/fesztival/programok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |