Na jaren en jaren nederlandse en belgische festivalprijzen, is dit wel even andere koek zegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:48 schreef Duizendpootje het volgende:
na een beetje inspanning heb ik het juiste antwoord al gevonden
* Halve liter bier: 1,50 euro
* Fridrank (large): 1,30 euro
* Maaltijd: 4 euro
* Hamburger (large): 2 euro
* Pizzaslice: 1,50 euro
* Cocktail: 4 euro
Bron
nu precies over een week zit ik net 2 uur in Budapest!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Morgen over een week vertrekt de trein
Grrr! Jij wel!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:46 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
nu precies over een week zit ik net 2 uur in Budapest!![]()
Mede-Arnhemmerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:46 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Klopt idd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:00 schreef bassieVL het volgende:
Arany Aszok werd volgens mij in 0.6l glazen geschonken. Dreher in 0.5l.
Waren roddelsquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:21 schreef B.Ross het volgende:
Waarom zegt festivalinfo.nl dat de deftones komenZou wel vet zijn
Nog 5 dage ndan zit ik in boedapest
Dreher 0,4 lquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:00 schreef bassieVL het volgende:
Arany Aszok werd volgens mij in 0.6l glazen geschonken. Dreher in 0.5l.
Nu over precies een week zit ik in Dusseldorf te wachten tot ik kan boardenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:46 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk nog best veel als je naar de drank- en voedselprijzen kijktquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dacht vorig jaar dat ik er 400 euro doorheen had gejaagd inclusief tshirts enzo.
Jullie zijn toch beiden van het mannelijke geslacht; waarom slaan jullie elkaar niet tot moes om daarna een biertje te gaan drinken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef Zotheid het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik niet. Heb nogal ruzie met de jongen met wie ik zou gaan.
Ik heb dus waarschijnlijk 2 tickets over, incl camping en treinreis in de slaaptrein.
Volgens mij mag je alleen met je auto het terrein op en er vervolgens niet meer af tot het einde van het festival. En bagagekarren zijn er niet, misschien kan je een sherpa hurenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:46 schreef WrineX-Joske het volgende:
[..]
Jullie zijn toch beiden van het mannelijke geslacht; waarom slaan jullie elkaar niet tot moes om daarna een biertje te gaan drinken?
Begrijp ik het trouwens goed; is het mogelijk om op dag 0 het terrein op te rijden met je auto om je zooi te dumpen; zo ja: waar moet ik dan voor zorgen; zo nee is er een alternatief in de vorm van bagagekarren of een koelie? Ik wil natuurlijk wel gewoon op mijn boxspring kunnen slapen...
Volgens mij is dat niet zo'n probleem als je de kaartje online hebt besteld. Daar te plaatsen zouden ze je kunnen traceren en mag je (met behulp van je id-kaart oid) alsnog naar binnen. Zoiets stond op de website, ik kan het alleen nu even niet vinden. Ik zou gewoon een mailtje sturen naar info@szigetfestival.nlquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:32 schreef maniack28 het volgende:
FUCK!
De kaartjes die we besteld hadden heeft het postkantoor (daar werden ze afgeleverd) teruggestuurdIemand enig idee wat nu te doen? Heeft iemand hier direct contact met die gast die alles regelt enzo?
Ik was een beetje overhaast. We hebben het alweer bijgelegd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:46 schreef WrineX-Joske het volgende:
[..]
Jullie zijn toch beiden van het mannelijke geslacht; waarom slaan jullie elkaar niet tot moes om daarna een biertje te gaan drinken?
Nee klopt. Je kan daar makkelijk pinnen, zelfs op het terrein. (Dat staat op de website). Ik wissel hier in Nederland wel wat geld voor de taxi/metro, zodat ik daar niet in een rij hoef te staan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:24 schreef maniack28 het volgende:
Right... we gaan in 1x woensdag al rijden haha.. lekker dan, moet echt nog veel doen.
Hongarije heeft geen euro toch? Dus ik moet wisseleen... hoeveel nemen jullie normaal mee? Of kan je daar ook makkelijk pinnen?
Ook op het terrein zelf?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:41 schreef Eirick het volgende:
Kijk wel uit met pinnen, want ze zijn aardig aan het skimmen daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |