quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:18 schreef Chaos-Zero het volgende:
Trouwens, weet iemand hoe het zit met daar aankopen doen zoals een stoeltje? Is toch wel enigszins handig denk ik zo..?
Zo'n opblaasbare, is dat wat?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:00 schreef VisStick het volgende:
Je kan idd het best gewoon een klein kussentje meenemen. Neemt veel ruimte in, maar die paar uur slaap die je kan pakken, die lig je dan wel lekker
Bwhehehe, straks liggen we bij elkaar in de trein.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
Hoeveel bagage kan je eigenlijk meenemen? Is een grote tent voor 4 personen mee te nemen in de trein?
Ik ga met 2 meisjes in een tent. Wat de andere 2 doen weet ik niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, straks liggen we bij elkaar in de trein.
Ga je met die 5 meisjes in 1 tent?
Prima. Ik zit in wagon 111.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga met 2 meisjes in een tent. Wat de andere 2 doen weet ik niet.
Gaan we een pilsje doen in de trein?
quote:
Precies.quote:
Dank je wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef Galvani het volgende:
Over die kussens: Koop geen opblaasbare. Die zijn ongelooflijk ruk. Je kunt beter een kleine normale kussen meenemen. Ik heb er een tijd geleden voor een vakantie een aantal gekocht bij de Zeeman. Kost geen drol, en ligt prima.
Wat?quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:02 schreef Chaos-Zero het volgende:
WTF, wagon 106? Hoe lang word die trein dan wel niet, of nemen jullie de slaaptrein?
Ik zit overigens in wagon 4 van de gewone express.
Haha zeker! Dan word het een groot feest in de treinquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Zou wel vet zijn zo'n gigantische trein a la Harry Potter of iets dergelijks
dan zou je er een uur ofzo over doen om van wagon 1 naar 106 te lopen hahaha!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Zou wel vet zijn zo'n gigantische trein a la Harry Potter of iets dergelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |