Zelfde dagen, andere vertrek tijden en vliegmaatschappij. Heb er fucking veel zin in!!! Festival dan he, niet het vliegenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:23 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
wij vliegen zaterdag 8 aug. om 9.30 heen en dinsdag 18 augustus om 14.30 terug.
Met Czech airlines, ik vind het heeeerlijk betrouwbaar klinken..
Je moet gewoon zorgen dat je altijd een fles water bij de tent hebt. Er zijn een redelijk aantal vulpunten met water wat je ook gewoon kan drinken. En een beetje zeep erbij en je bent klaar.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
5 biertjes is ook niet erg duidelijk. 5 halve liters mag dan wel neem ik aan?
Ach, ik ga ook niet moeilijk doen ook...
Hoe kan ik het beste met mijn lenzen schoonmaken doen? Is er ergens een mogelijkheid om niet al te ver weg, zonder al te lang te wachten mijn handen goed te kunnen schoonmaken?
desinfecterende handzeep en een flesje water..quote:Op zondag 26 juli 2009 14:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kan ik het beste met mijn lenzen schoonmaken doen? Is er ergens een mogelijkheid om niet al te ver weg, zonder al te lang te wachten mijn handen goed te kunnen schoonmaken?
Top!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:45 schreef Mokus het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat je altijd een fles water bij de tent hebt. Er zijn een redelijk aantal vulpunten met water wat je ook gewoon kan drinken. En een beetje zeep erbij en je bent klaar.
Daar zat ik dus ook al aan te denken maar ik wist niet hoe het met die bijvulpunten zit. Heb ook speciaal daglenzen gehaald bij de opticien ipv maandlenzen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:17 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
desinfecterende handzeep en een flesje water..
Dat doe ik zo al jaren op festivals
Vorig jaar was het in ieder geval zo dat je inderdaad bij die hokjes een papieren bandje kon kopen waarmee je het terrein op kon, en je kreeg dan ook meteen je szigetbandje!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:44 schreef Public Enemy het volgende:
Heeft er hier iemand ook ervaring met het op de camping staan voor dag -1, de zaterdag/zondag voor het festival start?
Op de sziget site staat hoeveel het kost maar verder niet veel andere info, koop je dan die zogenaamde 'moving in' tickets dan bij de stands waar je normaal je festivalbandje ophaalt waarna je de brug overkan? En dan kan haal je het echte festivalbandje daar pas wanneer het festival echt start, of krijg je die dan ook al gelijk?
Heb al wel gelezen dat je dan niet meer met de auto het terrein op kan die dagen, maar dat waren we ook niet van plan ^^
Sziget kan iig niet snel genoeg beginnen
Met een gratis tickets kun je mensen de raarste dingen laten zeggen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:25 schreef lienelien het volgende:
Weet jij dan al zeker dat je jouw kaartje weg kan geven?
Ik zit met hetzelfde probleem...quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef Sadar het volgende:
Sadar gaat ook! En heeft er zin in!
Maar zit nog een beetje te twijfelen waar ik op ga slapen: luchtbed of matje. Luchtbed kan kapot. Matje kan niet kapot, maar maakt je rug kapot
Op Werchter heb ik 4 dagen zonder iets geslapen, alleen een klein kussentje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef Sadar het volgende:
Sadar gaat ook! En heeft er zin in!
Maar zit nog een beetje te twijfelen waar ik op ga slapen: luchtbed of matje. Luchtbed kan kapot. Matje kan niet kapot, maar maakt je rug kapot
Een kussen misschienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |