haha pussy ik al in 1922quote:Op maandag 27 juli 2009 09:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nou, ik streamde nosferatu in 1926 al naar mijn iphone
Die moet ik nog steeds kijken.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:28 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ontopic
films welke ik de laatste tijd heb gezien en wel goed vond zijn:
REC
Quarantine = Poep vergeleken bij RECquote:Op maandag 27 juli 2009 11:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds kijken.
Had laatst op aanraden van een vriend van me Quarantine binnengehaald.
Dat is een remake van REC. Volgens hem een erg goede film, maar hij had REC niet gezien.
Is Quarantine de moeite waard?
Zo'n vermoeden had ik al, maar die vriend van me was er zo enthousiast over...quote:Op maandag 27 juli 2009 12:03 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Quarantine = Poep vergeleken bij REC
Die vond ik ook best creepy inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:55 schreef Smeich het volgende:
Er zat een scene in The Eye (original) die ik ook best eng vond.
En die wordt dan weer door iedereen meedogenloos de grond in geboord.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Horror is een van mijn favoriete genre maar ik vind er nou niet echt enge films tussen zitten eerlijk gezegd
Laatst wel the unborn gezien, die was wel goed!
Tsja,quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:41 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En die wordt dan weer door iedereen meedogenloos de grond in geboord.
Moet dat jammer zijn?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsja,
die mening deel ik niet, jammer he
Eens!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:32 schreef JeanVe het volgende:
Ik vond de remake van ´The Texas Chainsaw Massacre´ uit begin 2000 trouwens de verrassing van de 21e eeuw!!!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:23 schreef Orbeatle het volgende:
Ik vond overigens de eerste Friday the 13th ook ontzettend eng.
Je wist toen nog niet goed of het nu echt of nep was (wat natuurlijk wel bekend was toen de film in Nederland uitkwam). Ik heb 'm toen al kunnen downloaden toen de film NET draaide in Amerika.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
WOW, heb jij in 1980 al een film kunnen downloaden voordat hij in Amerika uit was. Jij bent mijn held!!!
Haa dat was mn allereerste horrorfilm, heb m gezien toen ik een jaar of 7 was. Heb weken niet kunnen slapen, durfde zelfs niet meer alleen naar de wc enzoquote:Op maandag 27 juli 2009 11:28 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Vroger vond ik Poltergeist overigens wel eng!
Jochem van Gelder kan dan ook niet goed acterenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:27 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Hider in the House, wat een ongelooflijke matige filmtitel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |