Ik heb dan natuurlijk wel moderne partners. Mijn huidige vriend kookt altijd voor ons, omdat mijn kookkunsten bagger zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:19 schreef DaFan het volgende:
Moet je wel elke dag voor 3 koken, das 50% meer werk.
Stel je voor! Je ligt in bed, aan beide zijdes twee prachtige mannen die ongelofelijk veel van je houden.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:20 schreef griekjeee het volgende:
Brachten ze ook netjes de krant?
Tevens zeer terechte klacht
Ok, bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil later samenwonen met een harem waar Hugh Hefner "huuugh" tegen zegt.
Houiden ze ook van elkaar?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Stel je voor! Je ligt in bed, aan beide zijdes twee prachtige mannen die ongelofelijk veel van je houden.
100% meer zaad slikken en DPtjes op dinsdagavond.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:20 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Ik heb dan natuurlijk wel moderne partners. Mijn huidige vriend kookt altijd voor ons, omdat mijn kookkunsten bagger zijn.Ik heb andere kwaliteiten.
Of een hele harem, in zo'n kingsize bedquote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Stel je voor! Je ligt in bed, aan beide zijdes twee prachtige mannen die ongelofelijk veel van je houden.
Onzin, zij mogen alleen met mij neuken, niet met elkaar.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Of een hele harem, in zo'n kingsize bed![]()
die mannen willen je niet met de ander delen - daar gaat het misquote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Ik sta ervoor open, daten?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Onzin, zij mogen alleen met mij neuken, niet met elkaar.
Lekker, toch? Zo dierlijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
100% meer zaad slikken en DPtjes op dinsdagavond.
Ik weet het. Maar het was wel een zalige droom.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:23 schreef Flurry het volgende:
[..]
die mannen willen je niet met de ander delen - daar gaat het mis
Nee, maar ze houden zoveel van mij, dat ze elkaar tolereren.quote:
Ik zou het wel praktisch vinden. En dan voor ieder klusje een andere vent die er goed in is. Moderne slavernijquote:Op maandag 20 juli 2009 13:23 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Nee, twee is voldoende voor mij.
Ik heb al een vriend, en heb een andere jongen op het oog. Helaas is mijn huidige vriend zoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |