Er komen nu NET nog tickets vrij op Livenation voor 82,50 en 88 euro. Je kan zelfs nog met meerderen naast elkaar zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef rapje het volgende:
Wegens onverwachte oppas voor kinderen en huisdieren willen wij vanavond (weer) naar de Arena.
Zijn dus nog op zoek naar 2 kaarten. Wie heeft tips, aanbod etc.?
Pas je wel op? De barcode op die E-tickets wordt gescant en als je verkoper niet zo eerlijk is als jij bent en hij ook in de rij gaat staan is de vraag wie het eerst binnen is.. De ander staat gezellig buiten...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:17 schreef Grovie het volgende:
Wat was het gister goed zeg. Ik miste alleen Kite, maar dat werd zeker goedgemaakt door Walk On en In a Little While. Het was zo goed dat ik vandaag op Marktplaats ben gaan zoeken, en ik heb een e-ticket voor vak 120 (rij 2) weten te kopen. Ik ga nu wel alleen, dat is wat minder, maar het moet maar. Nog meer fokkers in 120?
We zijn met ze 2tjes..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kansloze missie wordt. Ik weet niet met hoeveel mensen je gaat, maar ik zou niet te hoog inzetten.
In veel gevallen zal het ook wel goed gaan, maar ik zou zelf niet zo happig zijn op E-ticketsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:21 schreef Grovie het volgende:
Ik weet dat er een risico aan e-tickets kleeft, maar ik heb het adres en telefoonnummer van de verkoper. Heb ook nog even met hem gesproken, hij kwam over als een prima kerel. Ik koop liever bij zo iemand een e-ticket dan een fysiek kaartje bij zo'n mongool met 90 kaarten die ze met 200% winst verkoopt.
Cool! Het is wel duidelijk dat je vanaf het midden van het veld een veel mooier podium zag als dat jullie in die inner circle zagen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:33 schreef CoExist het volgende:
Mijn videos van gisteravond!
Allemaal compleet en volledig, dus geen snippets!
Koud is het niet in die braadslee. hou daar maar rekening mee!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het is hier (Gld.) buiten trouwens niet te harden, het is toch niet zo heet in A'dam he? Anders zitten we straks in zo'n broeikas
Is het grote veld waar je dat bruggetje eerst over moet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:02 schreef TheFrankey het volgende:
Nog even een parkeertip:
Ga niet op het grote veld staan, vrienden van mij stonden daar en reden pas tegen half 3 vannacht weg. Wij stonden in de parkeergarage bij villa arena (pas om 19:30 stonden we binnen) en konden zo wegrijden.
Echt zo'n typische opmerking van iemand die afgunstig is omdat hij niet in de "inner circle" stond!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Cool! Het is wel duidelijk dat je vanaf het midden van het veld een veel mooier podium zag als dat jullie in die inner circle zagen.
Maar even serieus. Daar wil je toch niet staan in de die inner circle?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Echt zo'n typische opmerking van iemand die afgunstig is omdat hij niet in de "inner circle" stond!
ik denk dat voor ieder persoon anders uitmaakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:56 schreef TheFrankey het volgende:
Maar even serieus. Daar wil je toch niet staan in de die inner circle?
Weet iemand of die voorstelling is uitverkocht? Ik wil als after van gisteren nog even nagenieten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:01 schreef CoExist het volgende:
[..]
ik denk dat voor ieder persoon anders uitmaakt.
Ik heb een geweldige avond gehad...
Het is bij mij een soort van "part-of-the-show" gevoel.
Dat is het publiek waar Bono mee interact zeg maar.
Mooi voorbeeld is de U23D film... dan zie je van bovenaf het hele inner circle vak mee deinsen op de muziek.
Ik vind dat dat gewoon bij een U2 concert hoor.
Da's een feit wat ie zegt. Vanuit de inner circle kun je je nooit het grote scherm zien als erbuiten. Ik stond direct achter de innercircle en moest al aardig omhoog kijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Echt zo'n typische opmerking van iemand die afgunstig is omdat hij niet in de "inner circle" stond!
Laat het hier even weten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:31 schreef kibber het volgende:
De eerste bootleg staat online. 903mb, op de bekende plaatsen. Ben hem nu aan het doiwnloaden, weet nog niet wat de geluidskwaliteit is.
Ja dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:02 schreef Andromache het volgende:
Hoop op een torrent, ik heb geen goede nieuwsserver...
Hij is nog geen dag oud natuulrijk, dus qua retentie zou het geen probleem mogen zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:02 schreef Andromache het volgende:
Hoop op een torrent, ik heb geen goede nieuwsserver...
Linkje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef CoExist het volgende:
WTF!
Ik heb gister ook nog Show Nieuws gehaald...
Hahah tis gelukkig geen interview ofzo hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |