Eens...Er zijn weinig wagens die nog "uniek" zijn in de betaalbare klasse!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:55 schreef UberPhreak het volgende:
"duf design"? net alsof een andere 13 in dozijn wagen bijzonder is.
Kan me echt niet indenken dat iemand het design tegenwoordig nog mooi vind, alle wagens worden bedacht voor "handige opbergvakjes" en "voetgangersveiligheid" waardoor er zoiezo een dikke eenheidsworst rondrijdt
Status?, als ik aan alfa denk denk ik aan roest en elekronische ellende.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig dat brakke bakken als Alfa zo een status hebben onder autoliefhebbers, en de Opel niet.
Jep, en dat bijv. VW ook z'n kwaliteitsproblemen kent word ook vaak maar verzwegen of verzuimd om te melden..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig dat brakke bakken als Alfa zo een status hebben onder autoliefhebbers, en de Opel niet.
Jepquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Jep, en dat bijv. VW ook z'n kwaliteitsproblemen kent word ook vaak maar verzwegen of verzuimd om te melden..
Ja maar dat is duits en in de vag groep enzo..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Jep, en dat bijv. VW ook z'n kwaliteitsproblemen kent word ook vaak maar verzwegen of verzuimd om te melden..
Wat is daar raar aan? Uitstekende rijeigenschappen met veel waarde voor je geld. Prachtige historie met nogal een dieptepunt in de eighties waar men nu nog vooroordelen over heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat denk ik weer bij Amerikaanse bakkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Status?, als ik aan alfa denk denk ik aan roest en elekronische ellende.
Dat ze een betere stijl hebben moet ik idd toegeven.
8-track FTW.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
Eer dat roest door is bij een Amerikaan is je Alfa allang weggerotDat amerikaanse staal is veel dikker, daarom zijn ze ook zo absurd zwaar (dat en de combinatie van de grotere motoren).
Elektronische ellende heb ik geen ervaring mee met Amerikanen, mijn amerikanen hebben geen elektronica
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |