dat ik in een opel zatquote:Op maandag 20 juli 2009 00:49 schreef Peter-Andre het volgende:
De duif kon dus goed vliegen en niemand hoeft dus uit te wijken, wat is je klac ht?
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Maak de farce aan met de slagroom en breng het op smaak.
Dat vroeg ik mij dus ook af.quote:
Dat dus. Er is ook eens een kk hoer geweest die op de snelweg van 120 naar 0 ging om een kuikentje of andere vogel te redden.. Chaos daarna natuurlijkquote:Op maandag 20 juli 2009 01:47 schreef Wisheh het volgende:
Idd mensen die uitwijken voor dieren zijn debielen. Heb het mee gemaakt dat een auto voor mij in een slip raakte omdat ie moest uitwijken voor een kat. Daardoor knalde ik zelf bijna op hemHeb hem wel mooi uitgelachten omdat tegen een klein paaltje aan ramde. Een klein dier geeft minder schade dan een boom of een paaltje etc. Grotere dieren daar integen kan je maar wel beter ontwijken. Zon wildzwijn ofzo geeft niet echt mee
hoe lees jij ? ::')quote:Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is niet snap is dat in de eerste regel staat dat er een duif in een Opel zat?
Dit is echt zo'n ik-hoorde-van-de-vriend-van-mijn-moeders-neef-zijn-buurman-opmerkingquote:Op maandag 20 juli 2009 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat dus. Er is ook eens een kk hoer geweest die op de snelweg van 120 naar 0 ging om een kuikentje of andere vogel te redden.. Chaos daarna natuurlijk
ik-las-de-krantquote:Op maandag 20 juli 2009 23:47 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n ik-hoorde-van-de-vriend-van-mijn-moeders-neef-zijn-buurman-opmerking
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:16 schreef Agiath het volgende:
Verkapt-ik-rij-opel-topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |