Told ya so!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem net gekocht
totaal anders dan alle actiegames die ik normaal speel, maar boeiend genoeg om me 3 uur nonstop achter het beeldscherm te houden
ja, en dat is best wel tof van de makers, dat ze zelfs gasten als ik tot rust kunnen brengen en op kunnen zuigen in het verhaal, ik speelde tot nu toe voornamelijk racegames en shooters, weinig nadenken vooral bij de laatste en altijd als rambo naar binnen und die klote deutschers afknallenquote:
A Good Hairday heb ik hier nu ook geïnstalleerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 06:49 schreef Rica het volgende:
Ik doe nog een keertje maar dan met leuke mods. Ben begonnen met een paar child-mods. Nu krijg je de goat vlak na je verjaardagsfeestje en een paar weken later ga je de vault al uit.
[ afbeelding ]
"Have you seen my father?"
Ze hebben zelfs alle dialogen aangepast. Erg cool. En je kunt gewoon net zo hard lopen en hoogspringen als volwassenen.
A Good Hairday is ook een goede. Betere kapsels en ogen en iedereen ziet er beter uit.
Ja veel van die "armor" lijkt rechtstreeks uit de Victoria's Secret Catalogue te komen. lol Bij die Enhanced Children Project die ik nu heb zit een shop waar je oa alle standaard armor uit de game kunt krijgen. Dat is wel makkelijk, kun je gelijk aan het begin je favo uitrusting samenstellen. Zal wel weer de stealth suit worden want ik vind sneaken veel te leukquote:Op zondag 9 augustus 2009 08:31 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
A Good Hairday heb ik hier nu ook geïnstalleerdthanks!
Ik heb nu Dimonized Type 3 body replacer met Type V's armor mesh, zodat alle normale armor ook op de nieuwe bodies werkt (nieuwe 'armor' uit die packs hoef ik niet, is vaak niet meer als hele strakke pakjes of een half lapje stof om iets net, of net niet, te bedekken), high res terrain texture pack, A Good Hairday dus, Existence 2.0 Radio, 'GNR - more where that came from', The People's Radio en Invasion Radio.
Mijn character nu:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb nog niet veel gespeeld, meer gezocht naar goeie mods en die lopen installeren, maar nu ik het meeste wel heb wat ik wil kan ik fatsoenlijk gaan spelenBig Guns en Explosives build.
Heel misschien dat ik na een bepaalde quest GreenWorld nog ga proberen, maar dat zien we dan wel![]()
Zeker niet in het begin. Later als je flink sterker bent en dikke geweren hebt kun je nog wel eens vijanden neer knallen zonder VATS. Ik heb in Zeta hele stukken met mn combat shotgun gedaan zonder VATS.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:58 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn eerste quest uitgespeeld, kwam er pas aan het einde achter hoe handig dat Vast systeem is, als rambo naar binnen rennen werkt hier echt niet
In het begin heb je ook al een chinese assault rifle en dat plasma geval (a32 nog iets) kun je ook zonder vats prima mee knallen. Maar ik denk dat Klonk nog niet weet hoe ie daar aan moet komen, dus dat mag ie vandaag lekker gaan uitzoekenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker niet in het begin. Later als je flink sterker bent en dikke geweren hebt kun je nog wel eens vijanden neer knallen zonder VATS. Ik heb in Zeta hele stukken met mn combat shotgun gedaan zonder VATS.
Ik was ook vergeten hoe kwetsbaar je in het begin bent inderdaad. In de hoge levels kun je nog wel eens ala rambo door een gebouw banjeren, met een gatlinglaser oid. In het begin moet je met alles slag leveren. Zelfs met vliegen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:58 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn eerste quest uitgespeeld, kwam er pas aan het einde achter hoe handig dat Vast systeem is, als rambo naar binnen rennen werkt hier echt niet
lolquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
ik blijf het knap vinden van de makers ondanks dat ik de concentratie spanne heb van een pak hagelslag en zoiets heb van wtf is een perk ofzo nu weer, blijf ik het spel spelen. het komt goed
ik heb moira gisteren afgeknald, was d´r gezeik beu dat ik niet ergens geweest kon zijn in zo´n korte tijd![]()
Dat heb ik niet in beeld staan.., misschien is dat ook een mod?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:33 schreef Klonk het volgende:
handig trouwens dat je bij de pc versie tijd enzo daar in beeld hebt staan
Ik heb een mod geinstalleerd dat het levelen minder snel gaat (je krijgt minder XP punten per ding). Ik heb hem nu op slow staan, maar ik ga het zo op very slow zetten denk ik, ik ben al weer bij level 16quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 06:14 schreef Rica het volgende:
Het levelen gaat ook erg snel in het begin. Heb je net een beetje materiaal om met een molerat en hond af te rekenen, komt dit plots op je afrennen...
Ik kan hem niet vinden op nexus...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:29 schreef Necrodeath het volgende:
Yup is een mod inderdaad.
Darnified UI.
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=984736quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden op nexus...
Moira afgemaakt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
ik blijf het knap vinden van de makers ondanks dat ik de concentratie spanne heb van een pak hagelslag en zoiets heb van wtf is een perk ofzo nu weer, blijf ik het spel spelen. het komt goed
ik heb moira gisteren afgeknald, was d´r gezeik beu dat ik niet ergens geweest kon zijn in zo´n korte tijd![]()
Ah okay, die Survival Guide is namelijk een leuke missie en levert je veel op. Bovendien is het ook een van de grappigste missies, maar dat merk je wel als je er mee bezig bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:27 schreef Klonk het volgende:
ik heb er aan gort geschoten maar daarna niet naar buiten gelopen ofzo, ze leeft denk ik nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |