Ja, via Little L. was ik er idd al geweest, maar ik wilde bovengronds... Dat gaat dus nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:41 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben er geweest, via een grot ergens in de buurt denk ik maar ik weet t niet zeker. Google it zou ik zeggen
Ja tot de deur ben ik ook gekomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:40 schreef Necrodeath het volgende:
Lukt niet. Veel Radaway, max radiation resist, en heel veel quickloads gebruikt, uiteindelijk bij de deur gekomen, om alleen maar [INACCESSIBLE] te zien, en daarna dood te gaan.![]()
Edit: (Bovengronds dus dit)
Nou, dat was voor mij de hoofdreden... Ik wil eigenlijk alle locaties ontdekt hebben. Bovendien lijkt de omgeving me wel cool met al die dode scientists (heb op Youtube wat gekeken).quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:43 schreef Rica het volgende:
Kortom het enige nut dat het heeft om dertig keer dood te gaan terwijl je bij de ingang probeert te komen is om een markering op je map te krijgen.
Je kunt het witte huis bereiken via diezelfde ingang als naar het vliegveld in Broken Steel. Vlak voor het witte huis waar een paar brotherhood soldaatjes bivakeren. Daar is zo'n putdeksel waar je in kan. Dat is de weg naar de presidentiele metro maar al vrij in het begin is er ook een deur richting witte huis.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dat was voor mij de hoofdreden... Ik wil eigenlijk alle locaties ontdekt hebben. Bovendien lijkt de omgeving me wel cool met al die dode scientists (heb op Youtube wat gekeken).
Voor het Witte Huis geldt overigens hetzelfde zeker? Vanaf het WH Plaza kun je er niet eens komen volgens mij...
Je weet dat er behalve mods ook andere quest zijn gemaakt door gebruikers? Zitten erg leuke bij, weer nieuwe gebouwen en omgevingen om te verkennenquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Messiah
Reached Level 30 with Good Karma (20)
En nu ben ik er helemaal klaar mee. Tijd voor iets nieuws!
PCquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je weet dat er behalve mods ook andere quest zijn gemaakt door gebruikers? Zitten erg leuke bij, weer nieuwe gebouwen en omgevingen om te verkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben trouwens wel "very evil" maar dat komt ook voornamelijk door deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Speel het meer casual op lekker lage moeilijkheid. Vind het verhaal en gegeven zelf het meest interessante, niet de gevechten. Schrok me overigens wel een keer verrot toen ik rondliep en er opeens een Yao Guai tegen me rug stond aan te schurken. Maar goed, niet echt iets dat een combat shotgun niet kan verhelpen.Heb geen DLC maar misschien haal ik de GOTY-editie dan nog wel. Het alien-verhaal staat me alleen een klein beetje tegen, hoewel ik al wel net in het origineel een referentie zag in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Anyway, vind het een van de leukste spelletjes die ik de laatste tijd heb gespeeld. Weet iemand of er andere goede spellen in hetzelfde genre zijn?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Hoe heb je dat in godsnaam geactiveerd dan? Ik zie alleen het verschil in fonts, die nu een stuk kleiner zijn. Ik heb dat xml bestand ook al eens doorgespit, maar ik krijg die metertjes maar niet in beeld hoor..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:29 schreef Necrodeath het volgende:
Yup is een mod inderdaad.
Darnified UI.
Maakt de UI wat overzichterlijker voor de pc (meer speech opties in beeld, dus minder scrollen, zelfde bij barteren).
En die dingetjes rechtsboven in beeld kun je aanpassen wat er staat, en wat je niet wilt zien.
Ik heb ongeveer de helft er staan van wat mogelijk is.Er gaat niets boven Groningen![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speel het op de 360. Nog bezig met originele verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben trouwens wel "very evil" maar dat komt ook voornamelijk door deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Speel het meer casual op lekker lage moeilijkheid. Vind het verhaal en gegeven zelf het meest interessante, niet de gevechten. Schrok me overigens wel een keer verrot toen ik rondliep en er opeens een Yao Guai tegen me rug stond aan te schurken. Maar goed, niet echt iets dat een combat shotgun niet kan verhelpen.Heb geen DLC maar misschien haal ik de GOTY-editie dan nog wel. Het alien-verhaal staat me alleen een klein beetje tegen, hoewel ik al wel net in het origineel een referentie zag in
Oblivion en MorrowindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Anyway, vind het een van de leukste spelletjes die ik de laatste tijd heb gespeeld. Weet iemand of er andere goede spellen in hetzelfde genre zijn?![]()
![]()
Voor die metertjes enzo heb je sowieso Fallout Script Extender nodig (FOSE), en Fallout Mod Manager (FOMM).quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in godsnaam geactiveerd dan? Ik zie alleen het verschil in fonts, die nu een stuk kleiner zijn. Ik heb dat xml bestand ook al eens doorgespit, maar ik krijg die metertjes maar niet in beeld hoor..
Hoe ik het gedaan heb:
FOSE en FOMM installeren. Gewoon beiden in een map in de Fallout 3 folder.
Daarna hiervandaan de FOMOD install versie gedownload.
Darnified FOMOD bestandje in Fallout 3\Data map zetten.
FOMM opstarten, klik op Package Manager en vink Darnified UI aan.
Daarna, ingame, als je een game begonnen hebt, kun je escape drukken, en dan in het menu staat onderin het knopje voor de metertjes settings
Je moet het spel wel met FOMM opstarten ('Launch FOSE') als het goed is (weet ik niet zeker, maar ik doe het gewoon altijd).Doe eens niet.![]()
Ah, volgens mij heb ik dat ooit wel eens op de pc gecheckt maar het is meer soort middeleeuwen-fantasie. Eigenlijk sprak vooral het apocalyptische toekomstverhaal mij aan in Fallout 3.quote:Zal toch maar eens kijken of het misschien wel leuk is.
Edit: Oh, ik lees ook net pas wat over een nieuwe Fallout. Lekker sloom. Nja, als ie in 2010 komt, is 't prima. Moet toch eerst nog door de rest van het fallout 3 plus uitbreidingen.![]()
![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door SuperHarregarre op 16-08-2009 20:51:37 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Jup, Fallout: New Vegas zou in 2010 uit moeten komen, ik zou er alleen niet te veel op hopen, lijkt me toch een beetje erg dichtbij. En ze zijn ook nog bezig met Fallout 4.![]()
Als het een game met dezelfde engine (zowel grafisch als qua gameplay) is, dan kan dat best. Las Vegas is iig een toffe setting!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:19 schreef Remy669 het volgende:
Jup, Fallout: New Vegas zou in 2010 uit moeten komen, ik zou er alleen niet te veel op hopen, lijkt me toch een beetje erg dichtbij. En ze zijn ook nog bezig met Fallout 4.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Hier een mooie timelapse om het verschil in dag en nacht aan te tonen:
http://www.eurogamer.net/(...)timelapse-blog-entry
Zon en maan bewegen en het water loopt ook mooi. Echt een indrukwekkende prestatie deze game![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Is 4 dan niet Vegas?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:19 schreef Remy669 het volgende:
Jup, Fallout: New Vegas zou in 2010 uit moeten komen, ik zou er alleen niet te veel op hopen, lijkt me toch een beetje erg dichtbij. En ze zijn ook nog bezig met Fallout 4.
Edit: Gegoogled en is inderdaad niet zo. Blijkbaar wordt NV ook door andere studio gemaakt. Hopen maar dat dat goed gaat...Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Het wordt gemaakt door Obsidian Entertainment, welke voortkomt uit het oude Black Isle Studio, welke op zijn beurt weer verantwoordelijk is voor de eerste 2 Fallout gamesquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is 4 dan niet Vegas?
Edit: Gegoogled en is inderdaad niet zo. Blijkbaar wordt NV ook door andere studio gemaakt. Hopen maar dat dat goed gaat...
Doe eens niet.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 06:35 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het wordt gemaakt door Obsidian Entertainment, welke voortkomt uit het oude Black Isle Studio, welke op zijn beurt weer verantwoordelijk is voor de eerste 2 Fallout games![]()
![]()
Dat wist ik niet eens, maar dat is goed nieuws dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 06:35 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het wordt gemaakt door Obsidian Entertainment, welke voortkomt uit het oude Black Isle Studio, welke op zijn beurt weer verantwoordelijk is voor de eerste 2 Fallout gamesThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Wanneer komt die GOTY-versie eigenlijk uit? En zitten daar alle add-ons in?live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
9 oktober, ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef Lyzio het volgende:
Wanneer komt die GOTY-versie eigenlijk uit? En zitten daar alle add-ons in?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
NiceWat gaat dat kosten?
live as if you'll die today
Weet je, zoek het lekker zelf uit:quote:
http://www.budgetgaming.n(...)edition_Xbox360.html
Ik vind dat de mods Budgetgaming meer moeten promoten. Die site is fantastisch
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Zit ongeveer 30 euro verschil tussen. Hoe doen ze dat?live as if you'll die today
Ze veranderen een aantal dingen in de code van hun internetpagina zodat er een ander getal staat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:40 schreef Lyzio het volgende:
Zit ongeveer 30 euro verschil tussen. Hoe doen ze dat?![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:39 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ze veranderen een aantal dingen in de code van hun internetpagina zodat er een ander getal staat.
En nou serieus.
Dat was serieus.quote:
Maja. Waarom is een fles Coca Cola goedkoper bij de Jan Linders dan bij de Plus? Hoe doen die dat? Beter inkopen? Minder marge pakken? Kies zelf maarZelfde vlieger gaat hier op.
![]()
Ik vind 30 euro op een spel best veel. Dat is de helft bijna. Niet dat ik het niks vind, integendeel
Schouder aan schouder met Charon, epic![]()
Die cowboyhoed is wel gay trouwens, maar altijd nog beter dan een bandana (met +1 PER)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Wat ik trouwens wel grappig vind, ik had vandaag al me wapens en spullen die ik toen bij had in zo'n radscorpion gepropt, en dat ging gewoonDaar hadden ze toch wel iets op mogen bedenken
![]()
![]()
Is het wel waard om partners te hebben? maakt het echt verschil?When all else fails, you always have delusion.![]()
Hangt er vanaf. Fawkes is bijna onsterfelijk. Als je in een moeilijk gevecht terecht komt kun je je snel uit de voeten maken en dan lost hij het wel op. Jericho (die raider uit Megaton) is behoorlijk zwak. Vooral in hogere levels moet jij hem juist beschermen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef Mirel het volgende:
Is het wel waard om partners te hebben? maakt het echt verschil?
Een ander voordeel van companions is dat ze spul voor je kunnen dragen. Pas wel op met sommige wapens want die kunnen ze gaan gebruiken. Het is niet slim om Clover een fatman te geven bijvoorbeeld, ze blaast de vijand ermee op, maar met jou en haarzelf erbij.
Dogmeat, de hond, heeft als speciale feature dat je hem naar munitie, wapens of meds kan laten zoeken. Als je geen zin hebt om zelf alle kasten en buro's na te pluizen bijvoorbeeld. In hogere levels is de kans dat dogmeat in een gevecht doodgaat groot.
Op de pc kun je companions "essential" maken. In plaats van dood raken ze dan alleen een tijdje bewusteloos. Dat scheelt al veel.
Desondanks vind ik persoonlijk companions meer een last dan dat je er voordeel van hebt. Zelf kun je makkelijk over een hekje springen of van een heuveltje naar beneden. De companions niet dus die moeten omlopen. Erg irritant als je door de waste loopt.![]()
Ze stelen je xp punten in gevechten.
De meeste companions verraden je positie constant. Kun je geen stealthy, sneak karakter meer spelen.
En je moet op je karma letten. Sommigen willen alleen met je mee als je goed karma hebt, anderen alleen als je neutraal hebt en voor weer anderen moet je negatief hebben.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
Ik heb een tijdje Dogmeat gehad, maar ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om hem mee te laten vechten. Die heb ik naar huis gestuurd. Op het einde had ik Fawkes, maar die was op een gegeven moment kwijt?
Verder af en toe wat companions gehad, maar niets noemenswaardigs. Zeker niet in Mothership Zeta hoewel de personages daar wel leuk gevonden waren
Dogmeat is vooral handig voor één bepaald wapen te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.![]()
Zo ver ik weet wel. Het is altijd ergens anders gebeurd bij mij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:15 schreef Mirel het volgende:
Is dat een random encounter?Doe eens niet.![]()
Ja, dat is het zeker.quote:
Alle random encounters
waaronder:quote:A UFO exploding overhead, dropping Firelance and spilling exactly 24 Alien Power Cells all over the area. It helps to have Dogmeat search for the remaining ammo if you can't find it. Also, if you get this encounter to spawn near a building like the Super-Duper Mart, it's possible the ammo or the gun will clip through the building. The only way to get the ammo is to have Dogmeat search for the ammo or gun, then when he is running up against the structure you can push him through it.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ik ben dat malle ding in 5 playthroughs nog nooit tegengekomen![]()
Of gewoon niet in de gaten gehad, dat kan ook natuurlijk.The difference between the three Abrahamic religions:
Weet je waar random voor staat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:38 schreef Mirel het volgende:
En dan geeneens een kaart in het artikel. Oh.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Er zijn wel bepaalde locaties waar veel random encouters worden getriggeredquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet je waar random voor staat?
Zoals tussen robco en tenpenny's tower op die parkeerplaats, en bij luckys shop ofzo, even voorbij tenpenny tower
![]()
En ook die staan aangegeven achter dezelfde link:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:44 schreef wapwip het volgende:
[..]
Er zijn wel bepaalde locaties waar veel random encouters worden getriggeredZoals tussen robco en tenpenny's tower op die parkeerplaats, en bij luckys shop ofzo, even voorbij tenpenny tower
http://fallout.wikia.com/(...)encounters#Locations
Heeft geen enkel nut, want het zijn er gewoon heel erg veel.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Awesome!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef Pek het volgende:
Schouder aan schouder met Charon, epic![]()
[ afbeelding ]
Die cowboyhoed is wel gay trouwens, maar altijd nog beter dan een bandana (met +1 PER)
Enige gelijkenis met Gordon Freeman is niet geheel toevallig
The difference between the three Abrahamic religions:
What the fuckquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker.
Alle random encounters
waaronder:
[..]![]()
75 uur in de game en nog niet eens de helft gezien
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: