Als het goed is wel.quote:
Doe ik dat, thanks voor de tipquote:Op maandag 27 juli 2009 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check budgetgaming.nl
Ik zou overigens wachten tot oktober, dan komt de GOTY editie met daarin alle DLC
Maar dan wordt het natuurlijk wel weer fullprice de GOTY, mijn normale versie gaat de verkoop iig in wanneer de goty uitkomtquote:
Dat is waar, maar dan is de oorspronkelijke vast goedkoper te vindenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar dan wordt het natuurlijk wel weer fullprice de GOTY, mijn normale versie gaat de verkoop iig in wanneer de goty uitkomt
Ik geef het ook bij heel veel spellen heel snel op, maar fallout3 is compleet anders voor mijquote:Op maandag 27 juli 2009 19:18 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan is de oorspronkelijke vast goedkoper te vinden
Weet sowieso niet of ik die DLC echt zou willen. Ik weet niet of ik die echt zou uitspelen enzo. Een spel houdt nooit zo lang mijn aandacht vast.
Hmm, Oblivion vermaak ik me ook nog wel eens mee als ik die af en toe opstart, dus wellicht Fallout 3 ookquote:Op maandag 27 juli 2009 19:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik geef het ook bij heel veel spellen heel snel op, maar fallout3 is compleet anders voor mij
Betaalt £6,50 - £7,50 per uur. Ik deed het in Hove, nabij Brighton in de UK. Kreeg nog een aanbod om voor ze te werken in Canada, maar ik zie geen carrièremogelijkheden in een dergelijke baanquote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef lkb9000 het volgende:
Waar doe je dat dan dat spellen testen? En krijg je er voor betaald?
Ik testte de spellen vooral op textuele zaken (vertalingen). Dus dat viel gelukkig wel mee, alleen kreeg je totaal geen mogelijkheid je te ontplooien of je eigen (betere) aanpak te gebruiken.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:06 schreef lkb9000 het volgende:
Lijkt me inderdaad tergend werk, 1000x hetzelfde hoekje langslopen, maar als het in de buurt was lijkt het me best een leuk bijbaantje
Beetje ver weg voor mij alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:26 schreef Neraice het volgende:
Maar ik heb altijd te weinig Strenght om veel mee te nemenJup.. Maar als je vrij vroeg in de game een woning regelt kun je daar je spullen opslaan. Raadzaam om bijv. power armors te bewaren en te wachten tot je handel-skill hoger is. Krijg je er meer voor terug. Zit momenteel rond de 25.000 caps, en nog koop ik alle ammo die ik tegenkom. Op een gegeven moment krijg je het nagenoeg niet meer op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Ben daarom behoorlijk blij met de backwater rifle.. nagenoeg zelfde damage als de lincoln (50 ipv 54) maar wel 10 mm kogels ipv de zeldzame (en dure) .44quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
Ammo hetzelfde inderdaad.. begin van het spel kun je nauwelijks gebruik maken van je Chinese Assault Rifle.. later kom je niet door die kogels heen.
Ik had wel graag wat vaker kogels gevonden voor mijn Lincoln's Repeater.
Chief Gustavo in Tenpenny Tower heeft een flinke voorraad, ik koop hem altijd helemaal leeg als ik langs kom en zit eigenlijk nooit zonderquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
Ik had wel graag wat vaker kogels gevonden voor mijn Lincoln's Repeater.
Ook goed van je dat je onder je hunnebed vandaan bent gekomenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:10 schreef Ungeheuer het volgende:
Pas net Fallout 3 ontdekt. Wat een spel!
Te lang in Guildwars blijven hangen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:14 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ook goed van je dat je onder je hunnebed vandaan bent gekomen![]()
echt hoe krijg je het voor elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |