abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72536418
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:40 schreef Mirel het volgende:
Overnieuw beginnen is leuk, maar pas nadat je uit die saaie vault bent.
Je moet een savegame maken vlak voordat je uit de vault deuren gaat, die save kan je dan altijd gebruiken en zodra je uit de vault gaat kan je al je instellingen weer veranderen
pi_72542489
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:01 schreef Skunkkk het volgende:

[..]

best wel op veel plaatsen eigenlijk
en je vind het ook heel veel in ammunition boxen

PS : je bedoeld die van die man achter die geheime deur met koffiezetapparaat/lift?
Die dat pak aan jou geeft omdat die er mee stopt en erover na gaat denken ?
Nee ik bedoel een andere quest helemaal aan de oostkant van de map. Met die AntAgonizer en Mechanist ofzo. En dan...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:48:15 #278
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_72542770
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Je moet een savegame maken vlak voordat je uit de vault deuren gaat, die save kan je dan altijd gebruiken en zodra je uit de vault gaat kan je al je instellingen weer veranderen
Hmm handig

Wel jammer dat savegames zo kut geordend worden op de consoles. Ik ben dan bang dat ik er ooit per ongeluk over heen save. (ze staan in een lijstje. Op de pc kan je het bestand gewoon even ergens verplaatsen)
When all else fails, you always have delusion.
pi_72542993
True, ik heb ook wel eens per ongeluk saves verneukt
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:06:04 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_72544195
quote:

[..]

Dat is een goed idee! Maar daar is het nu te laat voor Ik heb sowieso niet echt de behoefte om helemaal opnieuw te beginnen nu.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_72544807
quote:

[..]

Volgens mij wordt die savegame zelfs automatisch gemaakt?
Dat, of ik herinner me niet meer dat ik die ooit gemaakt heb, maar ik heb hem wel!
Doe eens niet.
pi_72544976
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:37 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Volgens mij wordt die savegame zelfs automatisch gemaakt?
Dat, of ik herinner me niet meer dat ik die ooit gemaakt heb, maar ik heb hem wel!
Op de console iig niet, op een autosave na dan, maar die wordt later toch weer overschreden
pi_72545259
Gisteravond weer een tijdje gespeeld. Alleen ik snap niet helemaal wat dat Underworld nou precies is. Ik was wel in 'Underworld' maar dat was gewoon een gebouw bovengronds. Ik dacht dat het allemaal ondergronds was? Kon ook geen ingang vinden naar een ondergrondse plek.
pi_72545650
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:59 schreef Gewas het volgende:
Gisteravond weer een tijdje gespeeld. Alleen ik snap niet helemaal wat dat Underworld nou precies is. Ik was wel in 'Underworld' maar dat was gewoon een gebouw bovengronds. Ik dacht dat het allemaal ondergronds was? Kon ook geen ingang vinden naar een ondergrondse plek.
Underworld is in het:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie sjoen os Limburg is
pi_72546972
'Underworld' staat voor zoiets als de dodenwereld of het leven na de dood. Weet niet precies.
Heeft in ieder geval niet met iets onder de grond te maken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_72547405
ja maar er leven toch ghouls

ik heb volgens mij een quest verpest
ik heb de mechanist aangesproken en die zei over zijn zonde na te denken
en gaf dus zijn appearal (wazig pak) aan mij.
Nu blijkt dat die AntAgonizer dat wilt hebben, maar heb die al verkocht
aan die neger achter de bar in Common Grounds en die heeft ie niet meer

Waar is het gebleven? Want het is toch een - ''Optional'' extra in dezelfde quest
Wie sjoen os Limburg is
pi_72550408
Ik ben begonnen aan de quest bij Underworld.
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:26 schreef Skunkkk het volgende:
ja maar er leven toch ghouls

ik heb volgens mij een quest verpest
ik heb de mechanist aangesproken en die zei over zijn zonde na te denken
en gaf dus zijn appearal (wazig pak) aan mij.
Nu blijkt dat die AntAgonizer dat wilt hebben, maar heb die al verkocht
aan die neger achter de bar in Common Grounds en die heeft ie niet meer

Waar is het gebleven? Want het is toch een - ''Optional'' extra in dezelfde quest
Ik vond het bij Common Grounds raar dat ik die traders nergens kon vinden terwijl ze in het dorpje allemaal zeiden dat er zoveel traders kwamen. Ik ben trouwens met die quest niet naar de Mechanist geweest maar naar de AntAgonizer...
SPOILER
pi_72551908
ja maar dat is het hem juist
je kan het dubbel spelen (zo doe ik het eigenlijk ook normaal)

Beide hebben namelijk wapens die je nooit meer kan krijgen.
maja niet dat ik daar zo om sta te springen want heb al lincon rifle en die AT van die uit Rivet
maar volgende keer let ik wel wat meer op.. tis toch een beetje jammer
Wie sjoen os Limburg is
pi_72593496
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef Skunkkk het volgende:
ja maar dat is het hem juist
je kan het dubbel spelen (zo doe ik het eigenlijk ook normaal)

Beide hebben namelijk wapens die je nooit meer kan krijgen.
maja niet dat ik daar zo om sta te springen want heb al lincon rifle en die AT van die uit Rivet
maar volgende keer let ik wel wat meer op.. tis toch een beetje jammer
Die Lincoln Rifle heb ik verkocht (per ongeluk).

Ik heb net de quest Head of State gehaald.

Is er trouwens hier iemand die de Nuka Cola Challenge quest heeft gehaald? Ik denk dat ik hem niet ga doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2009 20:01:52 ]
  woensdag 9 september 2009 @ 20:06:41 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_72593725
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef Gewas het volgende:

[..]

Die Lincoln Rifle heb ik verkocht (per ongeluk).

Ik heb net de quest Head of State gehaald.

Is er trouwens hier iemand die de Nuka Cola Challenge quest heeft gehaald? Ik denk dat ik hem niet ga doen.
Ik heb 'm gewoon gehaald uiteindelijk. Elke keer als ik wat Quantum tegenkwam naar die chick gebracht en na alle DLC gedaan te hebben was het zover. Overigens staat er een vrachtwagen net buiten Old Olney met Nuka Cola. Daar kun je wat extra Quantum vinden (en zo zijn er meer locaties die je oa kunt vinden door de missie gewoon te doen en die fabriek in te gaan op zoek naar leverschema's).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 9 september 2009 @ 23:03:44 #291
87680 Mirel
pi_72600558
Typ eens niet zo irritant met enters
pi_72611121
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb 'm gewoon gehaald uiteindelijk. Elke keer als ik wat Quantum tegenkwam naar die chick gebracht en na alle DLC gedaan te hebben was het zover. Overigens staat er een vrachtwagen net buiten Old Olney met Nuka Cola. Daar kun je wat extra Quantum vinden (en zo zijn er meer locaties die je oa kunt vinden door de missie gewoon te doen en die fabriek in te gaan op zoek naar leverschema's).
Ik heb er nu een stuk of 7 maar ik denk niet dat ik die quest ga halen. Vind het wel een beetje een maffe quest.
  donderdag 10 september 2009 @ 12:46:16 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_72611291
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik heb er nu een stuk of 7 maar ik denk niet dat ik die quest ga halen. Vind het wel een beetje een maffe quest.
Leg die 7 die je nu hebt in je huis in een kast ofzo. Het doel van de quest is niet zo leuk, de weg er naar toe dus wel. Zoals ik al zei. Maar goed, kijk zelf maar. Er zit een trophy/achievement aan de missie
pi_72611345
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Leg die 7 die je nu hebt in je huis in een kast ofzo. Het doel van de quest is niet zo leuk, de weg er naar toe dus wel. Zoals ik al zei. Maar goed, kijk zelf maar. Er zit een trophy/achievement aan de missie
Ik heb ze bewaard in mijn huis in Megaton. Ben er wel naar opzoek naar die cola maar ik ga niet het hele Wasteland aflopen om die flesjes te vinden, bedoel ik eigenlijk.
  donderdag 10 september 2009 @ 12:49:19 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_72611377
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik heb ze bewaard in mijn huis in Megaton. Ben er wel naar opzoek naar die cola maar ik ga niet het hele Wasteland aflopen om die flesjes te vinden, bedoel ik eigenlijk.
Dat moet je ook niet doen nee, gewoon als je ze tegenkomt meenemen. Uiteindelijk kom je wel aan 30.
pi_72611382
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik ben met mn laatste playthrough gewoon alles gaan bewaren, en als ik of met deze character of met een nieuwe met de GOTY versie verder ga, dan heb ik nadat ik klaar ben met alle quests vast wel 30
pi_72612645
die lichtgevende colas drink ik altijd op
zijn er maar een paar in het spel dan?
Zijn die nergens te koop?

Wat is zo speciaal aan die gun?
Wie sjoen os Limburg is
  donderdag 10 september 2009 @ 14:16:09 #298
28033 Pek
je moet wat
pi_72613670
Er zijn "slechts" 92 Nuka Cola Quantums op een vaste plaats in de originele game aanwezig, maar je vindt ze ook wel eens random in die colamachines. Daarvan ben je er dus al 30 kwijt aan dat mokkel. Ze zijn de moeite waard, omdat je er een Nuka-Grenade mee kunt maken, de beste in de game.

Maar heb je de DLC Broken Steel, dan kun je de perk Quantum Chemist nemen, waarmee de schaarste is opgelost. Elke 10 gewone Nuka Cola's in je inventory veranderen dan in 1 Quantum.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 10 september 2009 @ 18:37:14 #299
87680 Mirel
pi_72619524
Zijn granaten de moeite waard dan
pi_72623020
Wanneer komt het complete fallout pack met alle dlc in de winkels ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')