Je moet een savegame maken vlak voordat je uit de vault deuren gaat, die save kan je dan altijd gebruiken en zodra je uit de vault gaat kan je al je instellingen weer veranderenquote:Op maandag 7 september 2009 22:40 schreef Mirel het volgende:
Overnieuw beginnen is leuk, maar pas nadat je uit die saaie vault bent.
Nee ik bedoel een andere quest helemaal aan de oostkant van de map.quote:Op maandag 7 september 2009 21:01 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
best wel op veel plaatsen eigenlijk
en je vind het ook heel veel in ammunition boxen
PS : je bedoeld die van die man achter die geheime deur met koffiezetapparaat/lift?
Die dat pak aan jou geeft omdat die er mee stopt en erover na gaat denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm handigquote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je moet een savegame maken vlak voordat je uit de vault deuren gaat, die save kan je dan altijd gebruiken en zodra je uit de vault gaat kan je al je instellingen weer veranderen
Dat is een goed idee! Maar daar is het nu te laat voorquote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je moet een savegame maken vlak voordat je uit de vault deuren gaat, die save kan je dan altijd gebruiken en zodra je uit de vault gaat kan je al je instellingen weer veranderen
Volgens mij wordt die savegame zelfs automatisch gemaakt?quote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op de console iig niet, op een autosave na dan, maar die wordt later toch weer overschredenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:37 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die savegame zelfs automatisch gemaakt?
Dat, of ik herinner me niet meer dat ik die ooit gemaakt heb, maar ik heb hem wel!
Underworld is in het:quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:59 schreef Gewas het volgende:
Gisteravond weer een tijdje gespeeld. Alleen ik snap niet helemaal wat dat Underworld nou precies is. Ik was wel in 'Underworld' maar dat was gewoon een gebouw bovengronds. Ik dacht dat het allemaal ondergronds was? Kon ook geen ingang vinden naar een ondergrondse plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie sjoen os Limburg is
Ik vond het bij Common Grounds raar dat ik die traders nergens kon vinden terwijl ze in het dorpje allemaal zeiden dat er zoveel traders kwamen. Ik ben trouwens met die quest niet naar de Mechanist geweest maar naar de AntAgonizer...quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:26 schreef Skunkkk het volgende:
ja maar er leven toch ghouls
ik heb volgens mij een quest verpest
ik heb de mechanist aangesproken en die zei over zijn zonde na te denken
en gaf dus zijn appearal (wazig pak) aan mij.
Nu blijkt dat die AntAgonizer dat wilt hebben, maar heb die al verkocht
aan die neger achter de bar in Common Grounds en die heeft ie niet meer![]()
Waar is het gebleven? Want het is toch een - ''Optional'' extra in dezelfde quest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Lincoln Rifle heb ik verkocht (per ongeluk).quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef Skunkkk het volgende:
ja maar dat is het hem juist
je kan het dubbel spelen (zo doe ik het eigenlijk ook normaal)
Beide hebben namelijk wapens die je nooit meer kan krijgen.
maja niet dat ik daar zo om sta te springen want heb al lincon rifle en die AT van die uit Rivet
maar volgende keer let ik wel wat meer op.. tis toch een beetje jammer
Ik heb 'm gewoon gehaald uiteindelijk. Elke keer als ik wat Quantum tegenkwam naar die chick gebracht en na alle DLC gedaan te hebben was het zover. Overigens staat er een vrachtwagen net buiten Old Olney met Nuka Cola. Daar kun je wat extra Quantum vinden (en zo zijn er meer locaties die je oa kunt vinden door de missie gewoon te doen en die fabriek in te gaan op zoek naar leverschema's).quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
Die Lincoln Rifle heb ik verkocht (per ongeluk).![]()
Ik heb net de quest Head of State gehaald.
Is er trouwens hier iemand die de Nuka Cola Challenge quest heeft gehaald?Ik denk dat ik hem niet ga doen.
Ik heb er nu een stuk of 7 maar ik denk niet dat ik die quest ga halen. Vind het wel een beetje een maffe quest.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon gehaald uiteindelijk. Elke keer als ik wat Quantum tegenkwam naar die chick gebracht en na alle DLC gedaan te hebben was het zover. Overigens staat er een vrachtwagen net buiten Old Olney met Nuka Cola. Daar kun je wat extra Quantum vinden (en zo zijn er meer locaties die je oa kunt vinden door de missie gewoon te doen en die fabriek in te gaan op zoek naar leverschema's).
Leg die 7 die je nu hebt in je huis in een kast ofzo. Het doel van de quest is niet zo leuk, de weg er naar toe dus wel. Zoals ik al zei. Maar goed, kijk zelf maar. Er zit een trophy/achievement aan de missiequote:Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb er nu een stuk of 7 maar ik denk niet dat ik die quest ga halen. Vind het wel een beetje een maffe quest.
Ik heb ze bewaard in mijn huis in Megaton. Ben er wel naar opzoek naar die cola maar ik ga niet het hele Wasteland aflopen om die flesjes te vinden, bedoel ik eigenlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leg die 7 die je nu hebt in je huis in een kast ofzo. Het doel van de quest is niet zo leuk, de weg er naar toe dus wel. Zoals ik al zei. Maar goed, kijk zelf maar. Er zit een trophy/achievement aan de missie
Dat moet je ook niet doen nee, gewoon als je ze tegenkomt meenemen. Uiteindelijk kom je wel aan 30.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb ze bewaard in mijn huis in Megaton. Ben er wel naar opzoek naar die cola maar ik ga niet het hele Wasteland aflopen om die flesjes te vinden, bedoel ik eigenlijk.
Ik ben met mn laatste playthrough gewoon alles gaan bewaren, en als ik of met deze character of met een nieuwe met de GOTY versie verder ga, dan heb ik nadat ik klaar ben met alle quests vast wel 30quote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb ze bewaard in mijn huis in Megaton. Ben er wel naar opzoek naar die cola maar ik ga niet het hele Wasteland aflopen om die flesjes te vinden, bedoel ik eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |