Nee, niet vet. Ding heeft trouwens een draaicirkel van een olietanker.quote:
Ach, het is wel leuk gedaan. Je moet zo'n wrak eerst repareren met een gastank en handbrakes en je kunt 'm dan nog wat pimpen, er is over nagedacht. Maar het is idd leuk voor 5 minuten ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, niet vet. Ding heeft trouwens een draaicirkel van een olietanker.
Je moet die in zo'n egg sack stoppen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Skunkkk het volgende:
ik heb een probleempje
ik vind de Survival guide van moira leuk om te doen
en was dus op weg naar die Molerats die ik meost slopen met zo'n rare stok met groen uiteinde.
nu moet ik voor dat boek een ''Observer'' plaatsen.
bij die molerats ben ik beetje rond gaan lopen en heb dus al die Mireluks al afgemaakt(die liggen op de rug)
dus veel heeft ze er niet meer aan.
kan ik die ook ergens anders plaatsen? zo ja waar?
anti-klacht: heb Lincon Repeater gevonden![]()
(met die witte krul kapsel erbij is het helemaal af
)
Des te beter, je kunt gewoon naar binnen lopen en dat ding plaatsen zonder problemenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Skunkkk het volgende:
bij die molerats ben ik beetje rond gaan lopen en heb dus al die Mireluks al afgemaakt![]()
)
ze moet blij zijn dat ik dat voor haar die, dat zeikwijfquote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Des te beter, je kunt gewoon naar binnen lopen en dat ding plaatsen zonder problemen
Als je die Mirelurks afgemaakt hebt tijdens deze quest, is Moira minder blij met je.
Eind dit jaar komt de GOTY versie incl. alle DLC ook uit voor de PS3 volgens mijquote:Op zondag 6 september 2009 15:44 schreef Gewas het volgende:
Weet iemand of er nou wel of geen uitbreidingen komen voor de PS3?Ik las op Wikipedia dat ze het misschien toch maar wel gaan uitbrengen eind dit jaar?
Mooi! Maar moet je dan met een nieuwe game beginnen of kan je met die GOTY versie gewoon verder met je laatste save game?quote:Op zondag 6 september 2009 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Eind dit jaar komt de GOTY versie incl. alle DLC ook uit voor de PS3 volgens mij
Je kan gewoon doorspelen denk ik, dat is met de losse DLC ook zo namelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 16:09 schreef Gewas het volgende:
[..]
Mooi! Maar moet je dan met een nieuwe game beginnen of kan je met die GOTY versie gewoon verder met je laatste save game?
Ik heb nog eev lvl 10 char ofzo waar ik mee was begonnen, die bewaar ik daarvoor denk ikquote:Op zondag 6 september 2009 18:10 schreef Lyzio het volgende:
Maar welke idioot begint nou niet opnieuw als je de GOTY-versie voor het eerst in je PS3/X360 schuift
Al vaak genoeg gedaan, en deze character is nog heel versquote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef Lyzio het volgende:
Gewoon opnieuw beginnen man. Da's veul vetter
Gewoon een globale score van al je games, een extra motivatie om dingen te halen. Geen echt nut, maar wat heeft het voor nut om een bepaald niveau te halen bij een spel, zoals de gouden medaille bij een racespel.quote:Op zondag 6 september 2009 18:32 schreef Skunkkk het volgende:
wat is het nut eigenlijk van die achievements?
dat heb k nooit begrepen
best wel op veel plaatsen eigenlijkquote:Op maandag 7 september 2009 20:48 schreef Gewas het volgende:
Ik had bij een quest een mierenpak gevonden, met van die voelsprieten op je hoofd.![]()
Ik snap alleen niet waar ik ammo kan krijgen voor mijn Assault/Chinese Rifle. Ik ben wel een paar van die traders tegengekomen met zo'n koe erbij maar degene die ik ben tegengekomen verkochten alleen armor. Weet iemand waar je ammo kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |