abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71137853

DLC:

Volgende DLC: Mothership Zeta

Doe eens niet.
pi_71137969
Laatste post in vorig topic:
quote:
Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Heb je het FEV toegevoegd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
pi_71138242
Binnenkort maar even de terrible shotgun opzoeken
  maandag 20 juli 2009 @ 02:01:41 #4
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71138894
Die had ik ook (van Smiling Jack), ik helemaal trots. Tot het moment dat ik teveel bij me had en ik weapons moest gaan repairen om vooruit te komen. Terug in Megaton kwam ik erachter dat ik mijn gewone Shotgun had gerepaired met The Terrible
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_71138903
  maandag 20 juli 2009 @ 02:09:10 #6
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71138967
Stom hé
- james 'jimmy' dean
pi_71140045
Doe anders dit ook even in de op:
http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout_3
(de site waar echt ALLES op staat over de game)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 20 juli 2009 @ 07:16:57 #8
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_71140060
quote:
Op maandag 20 juli 2009 01:03 schreef lkb9000 het volgende:
Binnenkort maar even de terrible shotgun opzoeken
Je kunt Smiling Jack natuurlijk vermoorden maar het is veel leuker (vind ik) om de shotgun te stelen.

Probleem is dat Jack de shotgun zelf equipped heeft. Dan zit ie niet in zijn inventaris en kun je hem niet nikken.

Oplossing: eerst de shotgun-ammo van hem jatten. Dan terug naar de wasteland en 24 uur wachten (of eerst iets anders gaan doen) Dan ga je weer naar Jack toe en als het goed is heeft hij nu de shotgun niet meer op zijn rug. Nu kun je hem wel uit zijn inventaris stelen.

Het kan wel heel wat pogingen kosten, afhankelijk van je sneak skill, dus even saven voor je gaat proberen.

Zo kun je ook outfits stelen. Als je ze een betere of beter gerepareerde geeft trekken ze die aan en zit hun originele in hun inventaris.

Die vampier Vance heeft een hele goede leren jas. > Vance's Longcoat Outfit

Ik heb hem een talon comp armor gegeven en toen zijn jas gepikt. Kostte wel een poging of 25 want hij is lastig te pickpocked'en.

En mensen die je vaak ziet kun je iets aantrekkelijkers geven natuurlijk. Mijn Moira Brown heeft een raider sadist armor bijvoorbeeld.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  maandag 20 juli 2009 @ 07:57:39 #9
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_71140229
quote:
Op maandag 20 juli 2009 07:16 schreef Rica het volgende:

[..]

Je kunt Smiling Jack natuurlijk vermoorden maar het is veel leuker (vind ik) om de shotgun te stelen.

Probleem is dat Jack de shotgun zelf equipped heeft. Dan zit ie niet in zijn inventaris en kun je hem niet nikken.

Oplossing: eerst de shotgun-ammo van hem jatten. Dan terug naar de wasteland en 24 uur wachten (of eerst iets anders gaan doen) Dan ga je weer naar Jack toe en als het goed is heeft hij nu de shotgun niet meer op zijn rug. Nu kun je hem wel uit zijn inventaris stelen.
Ik kies toch gewoon voor lomp geweld hoor
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_71140365
quote:
Op maandag 20 juli 2009 02:09 schreef Lyzio het volgende:
Stom hé
Nou ja, niet echt. Ik vind het belachelijk dat het kan. Unieke wapens zouden nooit als reparatiemateriaal gebruikt mogen worden.
Als je de pc versie hebt kun je hem nog toevoegen via de console, maar xbox'ers zijn dan de pineut.

Ze hadden trouwens ook wel aparte skins mogen gebruiken voor de unieke wapens.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 20 juli 2009 @ 08:32:05 #11
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_71140485
quote:
Op maandag 20 juli 2009 07:57 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik kies toch gewoon voor lomp geweld hoor
Kan ook maar daar is geen kunst aan. Die smiling jack is geeneens vijandig dus je kunt recht voor hem gaan staan en hem zo bam point blank neerschieten.

Ik heb trouwens paar dagen terug wel die gast van de church of atom in zijn bed doodgeschoten.

Dat "He is comming with the clouds" geouwehoer was ik zo verschrikkelijk zat. Stuk aangenamer toeven in megaton zo.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_71140667
quote:
Op maandag 20 juli 2009 08:32 schreef Rica het volgende:

[..]

Kan ook maar daar is geen kunst aan. Die smiling jack is geeneens vijandig dus je kunt recht voor hem gaan staan en hem zo bam point blank neerschieten.

Ik heb trouwens paar dagen terug wel die gast van de church of atom in zijn bed doodgeschoten.

Dat "He is comming with the clouds" geouwehoer was ik zo verschrikkelijk zat. Stuk aangenamer toeven in megaton zo.
pi_71141639
Waarom heb ik daar niet aan gedacht. Ik ben die gast met zijn gewouwel zó zat.
Vannacht ook maar eens een bezoekje aan hem brengen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_71141823
tvp
  maandag 20 juli 2009 @ 11:49:42 #15
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71144205
quote:
Op maandag 20 juli 2009 08:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nou ja, niet echt. Ik vind het belachelijk dat het kan. Unieke wapens zouden nooit als reparatiemateriaal gebruikt mogen worden.
Als je de pc versie hebt kun je hem nog toevoegen via de console, maar xbox'ers zijn dan de pineut.

Ja, ze hadden wel wat meer met unieke wapens mogen doen. Ik kwam er pas na een flink tijdje achter, dus een eerdere savegame openen vond ik zonde.
- james 'jimmy' dean
pi_71147220
quote:
Op maandag 20 juli 2009 00:48 schreef Necrodeath het volgende:
Laatste post in vorig topic:
[..]

Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. Het sterven als ik bij TT spawn houd ik maar op een bugje, want er is geen verklaarbare reden voor.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_71147280
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:49 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ja, ze hadden wel wat meer met unieke wapens mogen doen. Ik kwam er pas na een flink tijdje achter, dus een eerdere savegame openen vond ik zonde.
Ik heb in t begin een keer mn reservist rifle weggegooid en mn sniper rifle gehouden
pi_71147832
quote:
Op maandag 20 juli 2009 08:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Mwa ik weet niet. Ik stel ze me voor als wapens die door sommige mensen aangepast zijn, die hoeven er niet echt anders uit te zien. Al zou een kleine aanpassing, een 'personal touch' zeg maar, wel leuk zijn geweest.
Doe eens niet.
  maandag 20 juli 2009 @ 14:33:16 #19
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71149500
Ben gisteren weer eens begonnen, door drukte het spel moeten laten liggen. Blijft toch een geniaal spel, al ben ik nog niet zo ver.
Dus die uitbreidingen heb ik niet zoveel aan. Ben bezig met de quest voor mr Tenpenny en het zoeken van de rangers.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:45:33 #20
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71153715
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Mwa ik weet niet. Ik stel ze me voor als wapens die door sommige mensen aangepast zijn, die hoeven er niet echt anders uit te zien. Al zou een kleine aanpassing, een 'personal touch' zeg maar, wel leuk zijn geweest.
Dat zijn ze dan toch al, als ze aangepast zijn?
- james 'jimmy' dean
pi_71154629
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:45 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Dat zijn ze dan toch al, als ze aangepast zijn?
Ik bedoelde een kleine grafische aanpassing
Misschien een killcount op één van de unique snipers erin gekrast dmv turven ofzo.
Doe eens niet.
  maandag 20 juli 2009 @ 17:15:14 #22
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71154686
Oh zo Ja, maar ach. Misschien in Fallout Vegas
- james 'jimmy' dean
pi_71154737
Wat is fallout vegas
  maandag 20 juli 2009 @ 17:17:20 #24
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71154751
De complete nieuwe game in de serie. Toch?
- james 'jimmy' dean
pi_71154777
Nog niet echt iets over gehoord eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')