quote:Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Heb je het FEV toegevoegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
Je kunt Smiling Jack natuurlijk vermoorden maar het is veel leuker (vind ik) om de shotgun te stelen.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:03 schreef lkb9000 het volgende:
Binnenkort maar even de terrible shotgun opzoeken
Ik kies toch gewoon voor lomp geweld hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 07:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Je kunt Smiling Jack natuurlijk vermoorden maar het is veel leuker (vind ik) om de shotgun te stelen.
Probleem is dat Jack de shotgun zelf equipped heeft. Dan zit ie niet in zijn inventaris en kun je hem niet nikken.
Oplossing: eerst de shotgun-ammo van hem jatten. Dan terug naar de wasteland en 24 uur wachten (of eerst iets anders gaan doen) Dan ga je weer naar Jack toe en als het goed is heeft hij nu de shotgun niet meer op zijn rug. Nu kun je hem wel uit zijn inventaris stelen.
Nou ja, niet echt. Ik vind het belachelijk dat het kan. Unieke wapens zouden nooit als reparatiemateriaal gebruikt mogen worden.quote:
Kan ook maar daar is geen kunst aan. Die smiling jack is geeneens vijandig dus je kunt recht voor hem gaan staan en hem zo bam point blank neerschieten.quote:Op maandag 20 juli 2009 07:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik kies toch gewoon voor lomp geweld hoor
quote:Op maandag 20 juli 2009 08:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Kan ook maar daar is geen kunst aan. Die smiling jack is geeneens vijandig dus je kunt recht voor hem gaan staan en hem zo bam point blank neerschieten.![]()
Ik heb trouwens paar dagen terug wel die gast van de church of atom in zijn bed doodgeschoten.![]()
Dat "He is comming with the clouds" geouwehoer was ik zo verschrikkelijk zat. Stuk aangenamer toeven in megaton zo.
Ja, ze hadden wel wat meer met unieke wapens mogen doen. Ik kwam er pas na een flink tijdje achter, dus een eerdere savegame openen vond ik zonde.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt. Ik vind het belachelijk dat het kan. Unieke wapens zouden nooit als reparatiemateriaal gebruikt mogen worden.
Als je de pc versie hebt kun je hem nog toevoegen via de console, maar xbox'ers zijn dan de pineut.
Ze hadden trouwens ook wel aparte skins mogen gebruiken voor de unieke wapens.
Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. Het sterven als ik bij TT spawn houd ik maar op een bugje, want er is geen verklaarbare reden voor.quote:
Ik heb in t begin een keer mn reservist rifle weggegooid en mn sniper rifle gehoudenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, ze hadden wel wat meer met unieke wapens mogen doen. Ik kwam er pas na een flink tijdje achter, dus een eerdere savegame openen vond ik zonde.
Mwa ik weet niet. Ik stel ze me voor als wapens die door sommige mensen aangepast zijn, die hoeven er niet echt anders uit te zien. Al zou een kleine aanpassing, een 'personal touch' zeg maar, wel leuk zijn geweest.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ze hadden trouwens ook wel aparte skins mogen gebruiken voor de unieke wapens.
Dat zijn ze dan toch al, als ze aangepast zijn?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mwa ik weet niet. Ik stel ze me voor als wapens die door sommige mensen aangepast zijn, die hoeven er niet echt anders uit te zien. Al zou een kleine aanpassing, een 'personal touch' zeg maar, wel leuk zijn geweest.
Ik bedoelde een kleine grafische aanpassingquote:Op maandag 20 juli 2009 16:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat zijn ze dan toch al, als ze aangepast zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |