Ook wel fjes-voetbal genoemdquote:Op maandag 20 juli 2009 00:33 schreef On het volgende:
Net zoals dat schoolvoetbal vroeger. Met zijn alleen op een kluitje en dan steeds de bal wegtrappen, en iedereen er weer achteraan.
Deze wijsheid in acht nemend vraag ik me serieus af waarom er op het Kasteel nog gevoetbald wordt?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:28 schreef o.us het volgende:
Als je ze uitlacht en uitscheldt, voelen ze zich slecht en ondergewaardeerd en gaan ze vanzelf weer weg.
Gefixxed.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:41 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Deze wijsheid in acht nemend vraag ik me serieus af waarom er in de Kuip nog gevoetbald wordt?
Deze wijsheid in acht nemend vraag ik me af waarom jij überhaupt nog mensen quote . Wellicht een aandachtspuntje voor als het VMBO straks weer begint?quote:
Het gaat niet over basketbalquote:Op maandag 20 juli 2009 00:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, zo heb ik ooit een keer een potje basketball gewonnen tegen een stel amateurs, terwijl ik er totaal niet op gekleed was.
Had je je hoofdband niet bij je?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, zo heb ik ooit een keer een potje basketball gewonnen tegen een stel amateurs, terwijl ik er totaal niet op gekleed was.
Volgens mijn profiel doe ik geen VMBO hoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:48 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Deze wijsheid in acht nemend vraag ik me af waarom jij überhaupt nog mensen quote . Wellicht een aandachtspuntje voor als het VMBO straks weer begint?
Gedraag je daar dan ook naar en quote mensen fatsoenlijk of niet !quote:Op maandag 20 juli 2009 00:49 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Volgens mijn profiel doe ik geen VMBO hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |