Een beetje een late klacht, maarja. Tijd genoeg in mijn leven, jwz.
Ik was zaterdagmiddag dus in Rotterdam, zoals altijd, want ik woon in die bazenstad. Maar ik besloot dus met wat mensen langs schouwburgplein te gaan, omdat daar iets was. Daar aangekomen bleek het te gaan om 'Free Gaming 2009'.

Dus ik dacht "mweh

".
Na wat tentjes te zijn langsgelopen en wat spellen op de XBOX te hebben gespeeld, viel mijn aandacht op een paar debielen verkleed als hun favoriete game-character ofzo.

Dus ik daarheen lopen om die gasten uit te lachen, maar tot mijn verbazing zag ik een FUCKING SPANGE CHICK.

Ze had een prachtig gevormde bil, best aardige tieten, mooi gezichtje en perfecte hoogte.

Ook keek ze mij een paar keer aan met haar fonkelende ogen, als karbonkels.

Ze had zo'n kort strak wielrenners broekje aan, dus ze liep daar ook met halfblote benen.
Dus ik sta daar een tijdje die chick te bekijken, omringd door allemaal kankerlelijke verklede debielen en mensen die foto's maken. En ineens loopt die chick weg en zegt "pff ff pauze hoor", en ze loopt weg. Dus ik zo kijken waar ze heen loopt (en haar bil NOG een keer checken natuurlijk) en ineens doet ze haar BLONDE pruik af en heeft ze vies bruin haar.

Dat blonde haar stond haar zo schattig en ineens had ze BRUIN HAAR.

Mijn lattie verdween per direct.
Samenvatting: Spange lekkere blonde verklede chick heeft ineens vies bruin haar, waardoor mijn lattie verdwijnt.
Klacht: Optische illusies m.b.t. lekkere chicks.
Subklacht: Allemaal kankerlelijk mensen op schouwburgplein
Antiklacht: Grappige mocro die foto's maakte van spange chick en later op z'n bek viel toen hij haar ass checkte.