Zal wel een kutdorp zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik wist even niet meer waar je woonde. Ergens bij Breda toch?
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, want Jelle ten Rouwelaar woont er ook
Zaltbommel heeft dan ook geen profclubquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.
Kent hij Snelle Jelle wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn neefje die Jelle heet heeft gelukkig geen besef van Ten Rouwelaar.
Is ie de grootste fan vanquote:
quote:
Pas maar op, laatste keer dat ik dat deed, ben ik een halve dag bezig geweest met haat-PM's te beantwoorden en ging er een heel HOOLS-topic doorheenquote:
De laastte keer dat jij hier een serieuze vraag stelde, toen was de mens nog niet op de maan geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Pas maar op, laatste keer dat ik dat deed, ben ik een halve dag bezig geweest met haat-PM's te beantwoorden en ging er een heel HOOLS-topic doorheen
quote:
Zeg het maar SCH.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb jij serieus tijd tekort om je huis schoon te maken, Tong?
Teveel gedronkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:33 schreef Prosac het volgende:
Tong... moet je niet eens je prostaat/blaas laten onderzoeken? Zo'n oude man ben je nog niet en het lijkt me niet al te gezond als je na een paar uur slaap al weer wakker wordt omdat je moet plassen.
(serieuze vraag)
Dat is een serieuze vraag. Zeker voor iemand die in 9 jaar tijd 360000 posts op een internet forum heeft geplaatst. Dan lijkt het me dat je daar tijd voor hebt.quote:
Je was gewoon aan het bashen, nu niet weer kinderachtig gaan doen, dan bel ik Jelle.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is een serieuze vraag. Zeker voor iemand die in 9 jaar tijd 360000 posts op een internet forum heeft geplaatst. Dan lijkt het me dat je daar tijd voor hebt.
Tenzij Tong een soort van Christopher Reeves is die vanuit zijn rolstoel met een rietje zijn toetsenbord bedient..
Dat heeft toch niks met bashen te makenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het bashen, nu niet weer kinderachtig gaan doen, dan bel ik Jelle.
Het IS géén vete!! Ik ben serieus nieuwsgierig.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Het IS géén vete!! Ik ben serieus nieuwsgierig.
Dat gaat je geen flikker aan, online is niemand hier een verklaring schuldig hoe zijn of haar privé leven eruit zietquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
Ik wil weten waarom hij er geen tijd voor heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |