hhmmmm, fruitig bouqet, lichte afdronk, als de rest ook van deze kwaliteit is dan moet het wel lukken denk ik.
quote:
op 01-31-2000 om 06:47 PM schreef mimi het volgende:
------------------
....maar geen alcoholist.
Ja, ja...
Kwil nu ... wel iets anderssss .. hik.
(We doen goed werk!)
quote:
op 01-31-2000 om 07:51 PM schreef mimi het volgende:
Kom op Borreltje, meer dan 2 glaasjes kan je toch wel hebben
Ik heet geen Borreltje
Want dankzij Onzin voor je Leven heb ik weer zin in het leven!!
Dus meid pak een glas en keur ff mee.
En we hebben het trouwens wel over BB, wij proeven de wijn voor de reunie van het BB forum. Zie je wel: BB
En Bordeaux Blanc is ook BB
Voor Bor en Mimi alvast een bed. Vanuit mijn bed heb ik deze gemaakt, lijkt me tof liggen. Jullie moeten maar even verdelen wie op bed en wie op de bank ofzo. In de hoek staat ook nog een bank. Dus vanavond niet meer rijden denk erom.
Hep een flessie wijn te pakku <hik> en ben nu op weg naarru het suptrobies zwemdinges <burp> ommuh te gaan tjekken of ut water al warrum izz <hips>
<auw!!>
<k*t>
* Kozzmic stoot zijn hoofd aan de glijbaan.
hey, ut water izz helemaal rood nu. maarruh..., waar izz mun flez wijn geblevunn?
Mimi keurt nu Chateau Lasseque Saint Emilion Grand cru 1997.
Hmm, ook best in te nemen.
Voel mu weerr helumaal warrum worden...
Denk da'k nu maar efun da bed ga uitprobeerru!
Hallo Kozz, nog ff wakker blijven hoor,aan welke kant lig je nou.
Ik ga naar huis. Te voet, want ik woon hier om de hoek. Jullie vinden het zeker niet erg als ik nog een klein flesje meeneem? Om thuis te laten proeven, natuurlijk.
Ik maak deze nog ff leeg en dan ga ik ook is kijken of ik Kozz opzij moet duwen.O nee, eerst nog ff kijken waar Bor is . Volgens mij ligt ze al ergens onder de bar.
Kijk uit dat niet alles op is anders moet oliebol shoppen. Goede nachtrust en morgen zal ik asprientjes uitdelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 31 Januari 2000).]
quote:
op 01-31-2000 om 10:11 PM schreef mimi het volgende:Ik maak deze nog ff leeg en dan ga ik ook is kijken of ik Kozz opzij moet duwen.
O nee, eerst nog ff kijken waar Bor is . Volgens mij ligt ze al ergens onder de bar.
Bor issur weer ... hik ..., doet nog maar un flessie
* Bor gaat nog niet naar bed, nog lange niet.
Ik wil graag een toost uit brengen op alle voorproevers. Proost
2,5 cm bessenjenever, scheutje very very dry sherry, 3 cm yoghurt en aanvullen met spa.
Drinkt heerlijk weg.
* otaku-san ook geen alcoholist, who are we kidding .
--------
The future is out to get to you
De rest lijkt me wel wat.
quote:
op 01-31-2000 om 10:15 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Jongens hier knal ik nog een logeerbed ertegenaan, die stond nog bij mij op zolder en heb ik in de schuur bij de rehabkliniek gezet, nu geen ruzie meer.
Oliebol..leuke plaatjes..sorry effe off-topic- maar hoe deed jij dat ?
Ik hou van rode droge wijn...Rioja ..lekkkkkkkerrrrrrrrrrr
Eli ? Heb je nog eentje klaar staan ?
Mimi, ..hips .. hebbie dat vat al geopend?
Het izz .. hik .. noodzakelijk dat we .. hik.. oeps .. sorry dat we ... hik die ook ... controleren. En wat moet dat moet. hik hik.
Op een zonnige dag kun je bv de alcohol vervangen door mint syroop, is ook erg lekker.
Bor ik weet niet veel van cocktails, doe mij maar een vol glas bourgogne.
---------
The future is out to get to you
Ik denk dat ik Kozz maar eens opzij ga schuiven of zo <burp burp hik>
Je weet toch wel hoe dat moet; je neemt een slok, gaat met half open mond gorgelen en slurp-geluiden maken en spuugt vervolgens het hele zooitje in een teiltje.
Tja, ik geloof dat ik ook op de 'leken'manier geproefd heb. Maar tot nu toe smaakt het goed. Op naar de volgende fles .
Ja, zo lig ik goed. Truste allemaal
Borreltje morgen verder proeven OK.
Wa's d'r aan de hand allemaal??
Oooh, 't is Mimi! Welterusten, meid
* Kozzmic draait zich om en slaapt verder.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 31 Januari 2000).]
Ik ben dat wel teut maar, ..... oke, ik ga wel weer in het logeerbed liggen. Hmm, voelt goed, net als thuis
.
* Bor neemt nog een flesje wijn mee naar bed.
quote:
op 01-31-2000 om 11:48 PM schreef Bor het volgende:
Hé Kozzmic en Mimi, dat was mijn bedje!Ik ben dat wel teut maar, ..... oke, ik ga wel weer in het logeerbed liggen. Hmm, voelt goed, net als thuis
![]()
.
* Dodo neemt nog een flesje wijn mee naar bed.
Dodo komt hier wel even orde op zaken stellen en gaat eens even serieus opruimen. Voor de reunie is nog over : 1/2 flesje rode wijn, bodempje witte wijn, cognac is op, bier is op. Nou dat ziet er niet goed uit voor donderdag!
Dodo zet nog even een emmertje bij ieder bedje. Het verdere opruimwerk mogen jullie zelf doen, Dodo is toch zeker geen Ruud!
Mimi neemt een paracetamol en draait zich nog een keer om.
Door al deze gezelligheid heb ik nu nog meer zin in de reunie.
Ik had die bobbel wel gezien, maar ik dacht dat Bor zich niet wou laten zien.
Laveloos moet ze er uit gezien hebben, na wat ik hier allemaal heb kunnen lezen.
Ja en niet alleen Bor, de rest ook.
Nou allemaal jullie nest uit en als de sodemieter de voorraad van Oliebol weer aanvullen.
Beetje alles opdrinken.
Niet er van uit gaan dat Oliebol dat wel weer opknapt.
Dus alle zuipschuiten verzamelen en inkopen gaan doen.
En nou niet gaan klagen over hoofdpijn.
Kozzmic, jij hup uit de veren en het badwater vernieuwen.
Oliebol, je moet ze ook niet zo de vrije hand geven.
Je ziet wat er van komt.
groetjes eli.
Voorlopig wacht ik even heel stil en rustig af totdat mijn paracetemol werkt (wil je dus zachtjes roepen naar ons, mijn hoofd bonst zo).
quote:
op 02-01-2000 om 10:28 AM schreef Bor het volgende:Voorlopig wacht ik even heel stil en rustig af totdat mijn paracetemol werkt (wil je dus zachtjes roepen naar ons, mijn hoofd bonst zo).
eli fluistert oke.
Nu knoerhard, waarom mocht ik niet meeproeven?
Weet even zo vrolijk wel welke wijn het beste smaakt voor fl 3,95.
Want dat is wat er voor ons nu overblijft.
Nou vooruit zal niet kinderachtig zijn, mag je nog een uurtje slapen.
groetjes eli.
Het is echt noodzakelijk dat we alle wijn voorproeven voor de reunie.
* Bor bedenkt nu dat we ook veel flessen van dezelfde wijn kunnen kopen, dan hoeven we maar 1 fles te proeven.
quote:
op 02-01-2000 om 10:58 AM schreef Bor het volgende:Het is echt noodzakelijk dat we alle wijn voorproeven voor de reunie.
[Bor bedenkt nu dat we ook veel flessen van dezelfde wijn kunnen kopen, dan hoeven we maar 1 fles te proeven]
Ja Bor dat is een goed idee.
Alhoewel ik wel moet bekennen dat dat halve flesje rode wijn die jullie over hadden gelaten, en ik stiekempjes geproefd heb, al een uitstekende keuze was.
Was alleen maar voor het goede doel hoor.
Zoals je weet , als wijn te lang staat wordt het net azijn ) en een wijn zo lang te laten ademen, ja dat hoeft nou toch echt niet.
Maar ik kom zo meehelpen met het voorproeven.
Breng wel Beukenootjes en kaas mee.
groetjes eli.
------------------
Is nieuwsgierigheid een zegen?
[Dit bericht is gewijzigd door eli (Datum 01 Februari 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |