20 jaar geleden jaquote:
Sorry, dacht dat het christina applegate wasquote:
ben je blind ofzoquote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het christina applegate was
Verdomd, je hebt gelijk! Oh wacht, dat geldt voor ieder bekend persoon. Naïviteit+1.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:56 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, in fotosoep na tig filters inderdaad.
Was ook mijn 1e gedachte....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:56 schreef Magistic het volgende:
Actrices.... man, je loopt op een kindje te geilen.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:56 schreef Magistic het volgende:
Dat is een pop. Die hebben ze er bij gezet om fototechnisch meer evenwicht in het beeld te brengen.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechtse ziet er irl prima uit, toch?
Geestelijk zal dat wel bij je passen, zo oud kom je nu niet over namelijk.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechtse ziet er irl prima uit, toch?
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:56 schreef Magistic het volgende:
Als het geestelijk past, gaat het lichamelijk ook wel lukken!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geestelijk zal dat wel bij je passen, zo oud kom je nu niet over namelijk.
Als er riet rond de vijver groeit kan er ook paling in.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als het geestelijk past, gaat het lichamelijk ook wel lukken!
Waarom vraag je dat, ben jij zelf homo en wil je een date ofzo? Dan moet ik je helaas teleurstellen. Maargoed, over de ribbenkast van een onvolgroeid kind spuiten vind ik niet echt het toppunt van geil.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:08 schreef Danbol het volgende:
[..]
Jij bent zeker een homo als je jailbait vies vind
je weet niet wat je mist, met je stijve lul xylofoon spelen op die onder geklierderde ribbetjesquote:Op zondag 19 juli 2009 23:16 schreef Magistic het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat, ben jij zelf homo en wil je een date ofzo? Dan moet ik je helaas teleurstellen. Maargoed, over de ribbenkast van een onvolgroeid kind spuiten vind ik niet echt het toppunt van geil.
kim bouerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |