Ja, peop is vies...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:40 schreef F04 het volgende:
Gatverdamme, ik hoop dat ze nu beter weten sinds dat virus nu in Nederland is.![]()
Mijn oproep bij deze aan alle mensen is om altijd je handen te wassen, en zeker als je in een restaurant werkt.
Moet er niet aan denken dat iemand met peophanden mijn eten bereid.
Wat zijn Peophanden ?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:40 schreef F04 het volgende:
Gatverdamme, ik hoop dat ze nu beter weten sinds dat virus nu in Nederland is.![]()
Mijn oproep bij deze aan alle mensen is om altijd je handen te wassen, en zeker als je in een restaurant werkt.
Moet er niet aan denken dat iemand met peophanden mijn eten bereid.
Om je erop te wijzen dat jij je handen moet wassenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:42 schreef JuiceJuice het volgende:
Hoezo dit topic?
Ik dacht altijd dat jij alleen maar kuttopics kon openen.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:43 schreef F04 het volgende:
[..]
Om je erop te wijzen dat jij je handen moet wassen
Ten eerste: Ik moet niksquote:Op zondag 19 juli 2009 22:43 schreef F04 het volgende:
[..]
Om je erop te wijzen dat jij je handen moet wassen
Schoonwrijven met zand en kiezelstenen...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vroeger deden we het gewoon met onze handen hoor. Niet zeiken.
met linksquote:
haha lijkt me nogal lastig ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:14 schreef Meddo het volgende:
[..]
met links![]()
Dat is onmogelijk. Dan moet je wel wassen omdat juist dan je handen vol poep zitten
Daarom overleeft het gepeupel ook alles, die stammen af van de barbaren en zijn resistent tegen van alles en nog wat, terwijl wij over een paar decennia allemaal doodgaan aan een snee in de vinger.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:08 schreef cultheld het volgende:
Alleen barbaren wassen hun handen niet na het poepen.
Niet iedereen pist over zijn handen of roert met z'n hand door de poep tijdens het schijten hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 23:17 schreef Ritmo het volgende:
![]()
![]()
Ik vind het al onhygenisch als mensen na het pissen hun handen niet even wassen, laat staan dit.
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet iedereen pist over zijn handen of roert met z'n hand door de poep tijdens het schijten hoor![]()
Ik doe het in ieder geval nooit.
Barbaar present.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:08 schreef cultheld het volgende:
Alleen barbaren wassen hun handen niet na het poepen.
Ik ruik altijd even of ik nog schoon ben. Hygiene, swa!quote:Op maandag 20 juli 2009 02:41 schreef Zooplankton het volgende:
Klinkt alsof je dat vaker hebt gedaan?
gelijk ff meewassen, als je dan toch je handen aan het wassen bent..quote:
Maar wel je glas vastpakken met je ongewassen handen. En een peuk roken met je ongewassen handen.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:00 schreef Repeat het volgende:
Ik was gister in de kroeg, was er niet eens zeep
ook maar geen bitterballen besteld dus...
Linkshandige meldtquote:Op zondag 19 juli 2009 23:14 schreef Meddo het volgende:
[..]
met links![]()
Dat is onmogelijk. Dan moet je wel wassen omdat juist dan je handen vol poep zitten
Wij patriciërs krijgen dan ook de kans om een luxe en steriele colonie op mars bevolken terwijl het ongewassen rapaille elkaar naar het leven staat.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:16 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Daarom overleeft het gepeupel ook alles, die stammen af van de barbaren en zijn resistent tegen van alles en nog wat, terwijl wij over een paar decennia allemaal doodgaan aan een snee in de vinger.
Het schijt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:51 schreef FNM het volgende:
hoezo tussen je anus en je handen zit toch papier?
dus geen direct contact tussen je handen en het schijt!
met draai kraan of met een sensor? pak je de deurklink beet na het wassen? want dat is echt ontzettend goorquote:Op zondag 19 juli 2009 22:44 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Ten eerste: Ik moet niks
Ten tweede: Na het schijten en pissen was ik netjes mijn handen. Next
In het pruikenkastje bij het urinoir.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:28 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Wij patriciërs krijgen dan ook de kans om een luxe en steriele colonie op mars bevolken terwijl het ongewassen rapaille elkaar naar het leven staat.
Waar heb ik mijn allongepruik gelaten?
Het schijtsel, de smeuïge (veelal bruine) massa die het lichaam via de anus verlaat tijdens het schijten. Een reeds geland hoopje schijt noemt men een drol in de volksmond.quote:
Dat is pas wat je noemt 'een bruinvis lanceren', chapeau!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:11 schreef solyaris het volgende:
Ik gooi mijn gevoeg altijd netjes weg waarna ik mijn handen was, zoals het hoort.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |