Volgens mij begrijp je niet echt hoe het werkt.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:10 schreef Dastan het volgende:
Die tekst staat los van de banner geloof ik. Die link wordt gewoon willekeurig gegenereerd door Google aan de hand van de inhoud van de pagina. Onterecht dus.
IK HAP NIET IK HAP NIET IK HAP NIET IK HAP NIET IK HAP NIET IK HAP NIETquote:Op zondag 19 juli 2009 22:10 schreef Dastan het volgende:
Die tekst staat los van de banner geloof ik. Die link wordt gewoon willekeurig gegenereerd door Google aan de hand van de inhoud van de pagina. Onterecht dus.
O, op die manier. Het is de domeinnaam van de test. Dan begrijp jij niet echt hoe het werkt. Het was gewoon een dubbelzinnigheidje van de website. Domme ziel en ezel samengevoegd. Blijft onterecht.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet echt hoe het werkt.
Al die moeite steken in zo'n OP en dan toch zo'n kuttopic maken.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:58 schreef TimKuik het volgende:
Sjonge jonge.
Als je reclame maakt voor een IQ test, neem dan in ieder geval een passend domein zonder spelfouten.
[ afbeelding ]
Klacht: Domme reclames met nog dommere domeinnamen.
Subklacht: Domme mensen die dit soort reclames in stand houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |