Is wolvet zoiets als Vaseline. Zou je Vaseline kunnen gebruiken bij kloven of pijnlijke tepels?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bepanthene is hele goede zalf voor de billetjes van je kindje, maar eigenlijk is het niet zulke goede tepelcreme. Als je ergens mee wilt smeren kun je beter kiezen voor zuiver wolvet. Een drupje melk over je tepel uitsmeren en laten drogen aan de lucht is ook heel erg goed, moedermelk is namelijk steriel en bevorderd de genezing. (Niet doen in geval van spruw)
Kan Sudocreme ook als je baby later uit die tepel drinkt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:42 schreef DaviniaHR het volgende:
je hebt trouwens bepanthen zalf en bepanthen creme. bij een van de twee staat letterlijk bij dat het ook geschikt is voor teplkloven.
toen ik wat last kreeg, heb ik er zelfs sudocreme opgesmeerd!
stonk wel, maar hielp prima eea te genezen
ik heb het toen alleen op kantoor gedaan tijdens het kolven. thuis had ik een lekkere tube bepanthen liggen. (creme of zalf, weet dus neit meer welke van de twee. een heeft een rood randje en de ander een blauwe of zo.)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:47 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Kan Sudocreme ook als je baby later uit die tepel drinkt?
Had eerder nagekeken bij Bepanthen Zalf staat erbij dat het voor Tepelkloven helpt. Ik probeerde je net te bellen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:00 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ik heb het toen alleen op kantoor gedaan tijdens het kolven. thuis had ik een lekkere tube bepanthen liggen. (creme of zalf, weet dus neit meer welke van de twee. een heeft een rood randje en de ander een blauwe of zo.)
of mss was het ook wel iets anders. wat zat er ook alweer bij de kolf? sudo en nog een ander monstertje.
daarom deed ik het ook alleen op werkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:30 schreef Nijna het volgende:
Ik dacht dat sudocreme niet geschikt was om te smeren als ze erna weer gaan drinken... of je moet het eraf poetsen ofzo (dat hoeft bij bepanthen niet toch?).
Auw For_now
Heb jij dat al een keertje gedaan? Is er geen gevaar, dat het kindje de melk niet lust of dat het niet goed voor hem is? Ik weet niet of de geur/smaak van azijn blijft hangen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een scheutje azijn bij het water doen als je ze uitkookt. Daarna de flesjes en borstschelpen even afspoelen als je klaar bent met uitkoken.
gebeurt niks mee. na het uitkoken met azijn nog een keertje goed (af)wassen en voilaquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Heb jij dat al een keertje gedaan? Is er geen gevaar, dat het kindje de melk niet lust of dat het niet goed voor hem is? Ik weet niet of de geur/smaak van azijn blijft hangen.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:09 schreef Jelief het volgende:
miss Sly, hoe minder 'vreemd' spul in haar darmpjes hoe beter ze zich kunnen ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |