quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef o.us het volgende:
er zijn ook mensen die dit niet weten, mongool
haha dat is helemaal geen scheikunde maar WEL natuurkundequote:Op zondag 19 juli 2009 21:29 schreef Szura het volgende:
Wat een mongolen daar bij de redactie.
De categorie was natuurkunde en dit was de vraag:
Waaruit zijn moleculen opgebouwd?
A. legeringen
B. gassen
C. atomen
zelfs ik als complete nitwit op bèta-gebied weet dat dit scheikunde is verdomme.
Stel falers
Inderdaad, faal van TS.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
hahahahaha dat is helemaal geen scheikunde maar WEL natuurkunde
Tuurlijk is dat ook scheikundequote:Op zondag 19 juli 2009 21:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
haha dat is helemaal geen scheikunde maar WEL natuurkunde
klacht ongegrond
de klacht zal wel terecht zijn als je klaagt over het niveau van de vraag![]()
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat je gelijk hebt, want dat heb je nietquote:Op zondag 19 juli 2009 21:29 schreef Szura het volgende:
Wat een mongolen daar bij de redactie.
De categorie was natuurkunde en dit was de vraag:
Waaruit zijn moleculen opgebouwd?
A. legeringen
B. gassen
C. atomen
zelfs ik als complete nitwit op bèta-gebied weet dat dit scheikunde is verdomme.
Stel falers
Uh? ik heb destijds alles over atomen/moleculen enzo toch echt bij scheikunde geleerd? wou je zeggen dat ik in het verkeerde lokaal zat ofzo?quote:
Ja daar heb je wel gelijk in, maar als ik zou mogen kiezen zou ik deze vraag (quote:
Slechte copy/paste, in kernreacties veranderen de stoffen uiteraard wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Copy paste, aangezien ik het zelf niet beter kon verwoorden.
" Bij scheikunde gaat het vooral om verandering van stoffen. Bij een scheikundige reactie heb je aan het begin andere stoffen dan erna. Scheikunde gaat ook over de eigenschappen van verschillende soorten stoffen.
Bij natuurkunde gaat het om verschijnselen waarbij de soort stof niet verandert. Natuurkunde gaat onder andere over beweging, krachten, elektriciteit, licht, energie, straling. Het is niet eenvoudig om de grens tussen scheikunde en natuurkunde heel scherp te trekken. In de praktijk gaan ze soms naadloos in elkaar over. "
Inderdaad, maar ach, het zit dichter bij de waarheid dan de ideeën van TS.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:39 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Slechte copy/paste, in kernreacties veranderen de stoffen uiteraard wel.
ik had geen idee, het boeide mij ook niet echt.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef o.us het volgende:
er zijn ook mensen die dit niet weten, mongool
Oja kernreacties vallen inderdaad onder de natuurkunde, dat heb ik altijd al gek gevonden.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:39 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Slechte copy/paste, in kernreacties veranderen de stoffen uiteraard wel.
Ja want als 75man het niet weten dan kan het niet zo zijn dat de kandidaat het ook niet weetquote:Op zondag 19 juli 2009 21:33 schreef Sigmund666 het volgende:
1 tegen 100 is sowieso dikke faal. Wel altijd heul toevallig dat de kandidaten het niet goed hebben als 75 man het fout hebben
Het is meer een soort vorm van de kandidaat zieken. Dan heeft ie net een vraag waarvan de tegenstanders bijv 1000 euro per stuk waard zijn. Daardoor is de kandidaat zo gefrustreerd dat ie 75.000 euro mislooptquote:Op zondag 19 juli 2009 21:43 schreef mirved het volgende:
[..]
Ja want als 75man het niet weten dan kan het niet zo zijn dat de kandidaat het ook niet weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |