quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Ja.
Iedereen is een neefje of nichtje van elkaar. Daarom lijkt iedereen ook op elkaar en komen er naar verhouding veel erfelijke ziektes voor
En dan heb je nog kwakman en zwarthoed en dan heb je alles gehad.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Het is waar. Loop maar eens een beetje door Volendam en je ziet alleen maar deze achternamen: keizer, Smit, visser, koning en nog meer puur Nederlandse namen.
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:17 schreef wdn het volgende:
http://www.forumedamvolendam.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=651
quote:Ik ben juist heel erg blij dat er zoveel inteelt is in Volendam. Inteelt
zorgt er namelijk voor dat door fouten in de genen er genmutaties plaats
vinden
waardoor de soort sterker, mooier en vooral muzikaler wordt.
quote:
Meneer kent ook 2 voetballersquote:Op maandag 20 juli 2009 09:08 schreef Gitanki het volgende:
En dan heb je nog kwakman en zwarthoed en dan heb je alles gehad.
Zijn er dan ook voetballersquote:
Een jas was toch van in het dorp en een bodywarmer van erbuiten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:54 schreef boyv het volgende:
Ze hebben zelfs een naam voor wie daar woont en niet is voortgebracht in die inteeltbende daar
een jas of jasje
Dit geloof ik. De laatste keer dat ik in Volendam was leek iedereen ook écht op elkaar. Geen grap.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Ja.
Iedereen is een neefje of nichtje van elkaar. Daarom lijkt iedereen ook op elkaar
Nee, een jas is iemand die van buiten Volendam komt, een bodywarmer is iemand waarvan één van de ouders een jas is en de ander dus een Volendammer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een jas was toch van in het dorp en een bodywarmer van erbuiten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |